TechArt: druhý koncept úprav pro Panameru

Ladičská společnost TechArt představila letos v Ženevě svůj další projekt určený ke zkrášlení sedanu Porsche.

Studie naznačuje, kam až hodlá TechArt při svém ladění modelu Panamera zajít, přičemž jiný projekt vycházející ze současného sedanu od Porsche TechArt vystavil již na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Na nové práci si nelze nepovšimnout aerodynamických panelů, jež jsou brilantně včleněny do karosérie a budí dojem skutečně profesionální, ne-li tovární modifikace. Za příklad poslouží propracovaný přední nárazník, jenž má kromě jiného přivádět více vzduchu k mezichladičům stlačovaného vzduchu. Pozměněny byly též čelní osvětlovací jednotky, jež v rozsáhlé míře využívají jednotek složených z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Obklady rozšířených blatníků jsou opticky propojeny skrze prahové spoilery, na pozměněné linie zadní části karoserie plynule navazují robustní difuzor s dvěma páry koncovek výfuků a stavitelné přítlačné křídlo. Ke vzhledu skutečné silniční stíhačky přispívají i kovaná hliníková kola s průměrem 22 palců lakovaná v matově titanovém odstínu. Nový projekt od TechArtu vychází z vrcholného provedení Panamera Turbo, které ve standardním naladění dává rovných 500 koní (368 kW), k nimž TechArt svými dílčími modifikacemi přidává dalších 150 koní (110 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také uvnitř vozu najdeme jisté prvky individualizace, a to ve formě koženého čalounění v kombinaci bílé a tmavě hnědé barvy, obkladů střechy z Alcantary, třípaprskového volantu s ovladači PDK či výklopného desetipalcového monitoru s vestavěným přehrávačem DVD umístěného před zadní řadou sedadel. Při dotazu na konfrontaci s prvotním projektem modifikací pro Panameru Thomas Behringer, nejvyšší manažer TechArtu, uvedl: „(tento vůz) představuje celkový přehled úprav v rámci druhé úrovně našeho ladění modelu Porsche Panamera, jenž se zásadně liší od našeho prvního projektu. Studie nese znaky síly, individuality a sebedůvěry a zároveň naznačuje požadavky našich zákazníků v oblasti jedinečnosti a sportovních akcentů.“ Budiž. Konfrontaci těchto slov s realitou necháme na vás...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Panamera
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků