TechArt: druhý koncept úprav pro Panameru

Ladičská společnost TechArt představila letos v Ženevě svůj další projekt určený ke zkrášlení sedanu Porsche.

Studie naznačuje, kam až hodlá TechArt při svém ladění modelu Panamera zajít, přičemž jiný projekt vycházející ze současného sedanu od Porsche TechArt vystavil již na loňském autosalonu ve Frankfurtu. Na nové práci si nelze nepovšimnout aerodynamických panelů, jež jsou brilantně včleněny do karosérie a budí dojem skutečně profesionální, ne-li tovární modifikace. Za příklad poslouží propracovaný přední nárazník, jenž má kromě jiného přivádět více vzduchu k mezichladičům stlačovaného vzduchu. Pozměněny byly též čelní osvětlovací jednotky, jež v rozsáhlé míře využívají jednotek složených z LED.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Obklady rozšířených blatníků jsou opticky propojeny skrze prahové spoilery, na pozměněné linie zadní části karoserie plynule navazují robustní difuzor s dvěma páry koncovek výfuků a stavitelné přítlačné křídlo. Ke vzhledu skutečné silniční stíhačky přispívají i kovaná hliníková kola s průměrem 22 palců lakovaná v matově titanovém odstínu. Nový projekt od TechArtu vychází z vrcholného provedení Panamera Turbo, které ve standardním naladění dává rovných 500 koní (368 kW), k nimž TechArt svými dílčími modifikacemi přidává dalších 150 koní (110 kW).  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Také uvnitř vozu najdeme jisté prvky individualizace, a to ve formě koženého čalounění v kombinaci bílé a tmavě hnědé barvy, obkladů střechy z Alcantary, třípaprskového volantu s ovladači PDK či výklopného desetipalcového monitoru s vestavěným přehrávačem DVD umístěného před zadní řadou sedadel. Při dotazu na konfrontaci s prvotním projektem modifikací pro Panameru Thomas Behringer, nejvyšší manažer TechArtu, uvedl: „(tento vůz) představuje celkový přehled úprav v rámci druhé úrovně našeho ladění modelu Porsche Panamera, jenž se zásadně liší od našeho prvního projektu. Studie nese znaky síly, individuality a sebedůvěry a zároveň naznačuje požadavky našich zákazníků v oblasti jedinečnosti a sportovních akcentů.“ Budiž. Konfrontaci těchto slov s realitou necháme na vás...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
TechArt Panamera
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků