TechArt: decentní paket pro Porsche Cayenne II

Značka TechArt, dvorní ladič vozů Porsche, představuje svá vylepšení pro novou generaci modelu Cayenne. Zatím jsou skromná.

Nové provedení mohutného SUV Porsche Cayenne jsme vám podrobně představili na tomto místě teprve nedávno (premiéra modelu proběhla jen před několika týdny na autosalonu v Ženevě) a TechArt již přispěchal se svojí troškou do mlýna. Tak se pojďme podívat, co nabízí.

TechArt svůj paket označuje jako individualizační program a hodlá jím přispět k tomu, aby si každý zákazník mohl objednat Cayenne vybavený přesně podle jeho přání. Nejprve si zřejmě všimneme výrazných, pětipaprskových litých kol z řad Formula, Formula II a Formula III, jež se dodávají v rozměrech 20, 21, 22 a 23 palců. Nabízeny budou ve škále barevných provedení tak, aby korespondovaly s lakováním karoserie případně doplňků včetně různých variant okenních rámů, sloupků a stěračů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zádi dominují dva páry oválných, nerezových koncovek výfuků opatřených logy TechArtu. Motor byl opatřen novým, atraktivnějším krytem. Další paleta individualizovaných doplňků se skrývá uvnitř vozu. TechArt nabízí specifické celokožené čalounění s různými druhy kontrastního stehování, dekory z uhlíkových kompozitů a kvalitního dřeva, hliníkové obklady pedálů nebo přístrojový štít dostupný v řadě barevných provedení, cestující na zadních sedadlech pak mohou využívat monitorů zábavního systému.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

U TechArtu přidali vlastní, tříramenný sportovní volant s páčkami ovládajícími převodovku PDK, jejichž barva rovněž závisí na volbě zákazníka a jeho vkusu. Loga TechArt zdobí prosvětlené prahové lišty a koberečky.

To je zatím v podstatě všechno, ani ceny zatím neznáme, je však jen otázkou času, kdy TechArt přispěchá s komplexní sadou aerodynamických doplňků a dalšími technickými úpravami.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků