TechArt: další chiptuning pro Panameru, nabídne výkon na požádání

7 komentářů

Chiptuner.cz
29. července • 8:29

Vážení,
sice i powerbox zvyšuje výkon motoru, nicméně nejedná se o klasický chiptuning upravující více parametrů, ale o přídavnou řídící jednotku, jenž upravuje pouze obvykle jeden parametr. Proto bych spíš zvolil označení přídavná jednotka pro porsche zvyšující výkon, než chiptuning. Ten provádíme my, komplexně...

FSH
29. července • 11:13

sice jste si udělal reklamu zdarma, ale nezbývá než souhlasit. PowerBox prostě jenom "zamotá hlavu" ŘJ (údaje o tlaku vzduchu v sání apod.) = větší náchylnost k problémům. Ideální je na míru šitý a testovaný chiptuning...

Chiptuner.cz
29. července • 11:54

FSH,
máte pravdu, tak trochu udělal, nicméně co si budeme povídat, když autor tohoto článku neuvede správné infomace, proč to nenapravit za něj a i si nepřilepšit :-) a co se týče pboxů, je to tak jak píšete, obvykle.. kdežto klasický chiptuning bere v ohled všechny skutečnosti, stav vozu, počet najetých km,tlak turba atp...

Martin
29. července • 14:07

Máte pravdu, ale unikla vám jedna velká výhoda. Chip tuning je trvalá úprava jednotky, kdežto tenhle powerbox si zapnete třeba jen na okruhu. Takže vám pro denní používání zůstane klasická spotřeba a menší opotřebování turb, převodovky atd. než u chip tuningu.... ;)

Chiptuner.cz
29. července • 14:31

Martine,
to je pravda, chip je ,,nevratný" (je, ovšem po návštěvě úpravce a následného přehrání sw), nicméně koho zajímá spotřeba u panamery, když už na ní někdo má... V tu chvíli je stále lepší mít komplexní úpravu, než pouze a jen ovlivněný jeden parametr. V tu chvíli, tuplem při extrémní zátěži kterou jízda po okruhu je tato přídavná jednotka - powerbox může motor stejně tak rychle "unavit" jako po najetí desítek tisíc km po klasickém chiptuningu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
29. července • 22:02

Ano to je taky pravda, vše má svoje pro a proti. ;-) A k té spotřebě, divil byste se kolik lidí hledí na spotřebu u panamery, osobní zkušenost i když jsem jezdil v 4S tak si to bralo slušných 14 litru při relativne svižnejší jízdě plus město, ale zaleží opravdu hodně na stylu jízdy... Dnes na spotřebu hledí už skoro všichni, kromě tech který mají těch panamer pět. :-) Ale pak tu je otázka jestli panamera vůbec další úpravy potřebuje, když už se svezete jen v tom 4S tak je to neuvěřitelně svižné auto. Porsche se povedlo neskutečné, spojit luxusní limuzínu s vlastnostmi 911ctky...

Chiptuner.cz
30. července • 9:55

Martine, to je pravda, měl jsem tu čest se svézt a je to opravdu krásné dílo, ikdyž se přiznám, že mé srdce co se týče superluxusních a velice rychlých limuzín má jednoznačně Aston Martin Rapid, to je skvost.... Ovšem u něj pod 222litrů nepůjdete nikdy.... Ale jinak je to pravda, i k nám jezdí zákazníci se superluxus.vozy a ptají se co se stane se spotřebou

Doporučujeme

Články odjinud