TechArt chystá monstrum GTstreet R, bude rychlejší než GT2?

Německý úpravce TechArt se dá označit za jednoho z nejvýznamnějších úpravců značky Porsche. Kromě ikonického hypersportu asi neexistuje model, který by jim neprošel pod rukama. Jejich připravované dílo má však ambice stát se třešničkou na dortu. 

Testy | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Test Porsche 911 Carrera S: turbo s malým T

Vychází z modelu 911 Turbo S, což je už samo o sobě neuvěřitelně rychlé auto. Po nedávné modernizaci produkuje jeho přeplňovaný šestiválec 427 kW (580 koní) a na stovku se rozjede už za 2,9 sekundy. Kam až TechArt s úpravami pohonné jednotky zajde můžeme jen hádat, ale podle špionážních fotek se rozhodně nebude držet při zemi.

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Už teď je jisté, že nový TechArt GTstreet R bude drtivě rychlý.
Vychází z už tak dost rychlého 911 Turbo S

Podívejte se na to masivní křídlo na zádi, výdechy v předních blatnících (převzaté z GT3 RS) nebo rozšířené otvory před zadními koly pro přísun čerstvého vzduchu k motoru. Tohle auto bude monstrum, dost možná si došlápne i na připravovanou GT2, kterou chystá samo Porsche

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků