co to jako je? nechybi vam tam treba neco? neco jako slovo "lepsi"???:-D
Mám takový dojem, jestli se teda nepletu, že Tatra po revoluci vyráběla (chtěla vyrábět) nějaký sporťák, ale za boha si nemůžu vzpomenout, jak se jmenoval... pamatuju si jen útržkovitě jednu reportáž, kde mimo jiné říkali, že po našich silnicích to vzhledem ke svému extra nízkému podvozku nemá bez úhony ani šanci jezdit... Osvěží mi někdo paměť nějakým relevantním odkazem? Díky :-)
dobrý, nic... to je tak... člověk hledá, hledá, hledá... pak se zeptá a o chvíli později jako blbec na relevantní odkaz narazí sám :-) už jsem tu krasavici našel...http://www.futuresound.cz/tatra.htm
A co treba tohle zihadlo sakrahttp://www.tatra603team.cz/index.php/tatra-ecorra-sport-v8
Nj, ale to nedelala Tatra, ale MTX (Metalex) ktery se specializuje (specializoval?) na vyrobu maloseriovych kousku za pouziti neceho existujiciho.
jo, to už jsem taky zjistil :-) ale je to pěknej kousek...
Sice dnesni doba a ceny benzinu nejsou moc nakloneny automobilkam, ale myslim si ze by Tatra mela zase vyrabet osobni auta alespon maloseriove. A tim nemyslim repliky. A nemuseli by to byt limuziny. Klidne mala mestska vozitka nebo elektromobily.
presne to me taky napadlo...B-] vyvinout prumerny mestsky elektrovozitko neni az tak velky problem... jedinej problem bych videl v tom, ze by to mohlo kazit image tatry - bylo by to "pouze" prumerny...:-|
S image se běžte vycpat. Poučná je návštěva muzea tatra. Tam je vidět, že s image si ve slavných dobách mezi válkama hlavu nelámali, vyráběli to co se prodávalo. Když někdo chtěl udělat nástavbu s žebřiňákem, tak mu ji udělali. Prostě zákazník je pán, platí tak si poroučí. Když bude chtít zákazník elektrokáru tak mu ji udělejte a hlavně musí se na tom vydělat jinak to jde do kytek jako výroba limuzín v tatře po roce 89.Jinak na image t87 je skvělá fotka Wernera von Brauna stojícího u své tatry T87 s raketama V2 v pozadí. Takovou image fotku nemá ani mercedes ani bavor.
Nemas linku na tu fotografiu?
Nejsem si jistý, ale mám za to, že internetové hlasování probíhalo přes Aktualne.cz a ne přes novinky...
Lide kolem koprivnickeho muzea Tatry jsou opravdovi fandove a ja mel to stesti, ze jsem jich par mohl poznat osobne. At uz je za vysledkem hlasovani cokoli, oni jsou zapaleni, auta miluji a berou je jako MNOHEM vic nez jen nastroj pro vydelavani penez. Drzim jim palce a jsem rad, ze mezi nama takovi jsou.
Tady v česku je to vůbec všude samé muzeum. My jsme totiž klesli na úroveň neschopných zdegenerovaných blbů a navíc než na to muzejničení nemáme. Ono stavět muzeum na tom co někdo dříve vymyslel nebo udělal není nic obtížného. Obdivuhodní jsou ti, kteří to vymýšlí a dělají. Na ty se dnes pohlíží jako na donkichotský obtížný hmyz.
klobouk dolů,dnes už v i diskuzi málokdo napíše něco s čím bych souhlasil a s tímhle se musí souhlasit-bohužel
Přestaňme to řešit, buďme rádi, že se Tatrovka rozhodla znovu pustit do osobáků. Na všechny způsoby hlasování se zapomene, až první retro Tatra sjede z pásu. A víme, že Tatrovka má na to, aby udělala auto, na které se nezapomene
Nějak se mi nezdá, že by byl tak zásadní rozdíl v názorech mezi hlasujícími po internetu a mezi návštěvníky muzea. Vypadá to nejpravděpodobněji na zájem tatry vyrábět T87, který je v top třídě veteránů než t603, která tam není. Pak se to dá samozřejmě s těmi hlasy nějak zařídit. Na hlasování nedohlížela EU ani OSN......
uliaam@yahoo.com Mé jméno je ulia, Jsem mladá krásná dívka s plnou lásky, pečovatelské a romantické. Byl jsem dojem, když jsem viděl váš profil () a miluji ho, myslím, že můžeme společně klikněte. Budu rád, abyste mi odpověď přes tento můj e-mailovou adresu uliaam@yahoo.com a ukážu ti můj obraz pak budete vědět více o mně. prosím napište mi přímo na moji e-mailovou adresu uliaam@yahoo.com, takže budu mít dost prostoru k připojit moji fotku a poslat ji na vás z toho budete vědět více o mně. Věk, vzdálenost a jazykové nezáleží, ale láska věcech v životě. Čekám na vaši odpověď na moji e-mailovou adresu, v nejbližší době.uliauliaam@yahoo.com My name is ulia, I am a young beautiful girl with full of love,caring and romantic. I was impress when i saw your profile in()and i love it, i think we can click together. I will like you to reply me through this my email address uliaam@yahoo.com and i will show you my picture then you will know more about me. please contact me direct to my email address uliaam@yahoo.com so that i will have enough space to attach my picture and send it to you from there you will know more about me. Age,distance and language does not matter but love matters in life. Waiting for your reply to my email address soon.ulia
Zajímalo by mně proč ohledně těch nových podvozků nepoužijou know-how z T700, motor i podvozek by se musel dát upravit a použít pro retro-cokoli. Leda že to už nechali rozkrást... v tom případě doufám, že jako partnera osloví Porsche, paač jinak jim s tim zadomotorem asi nikdo moc dobře neporadí..
Ono je to ještě jinak. Kompletně vybavená továrna Tatra Příbor, která byla postavena na malosériovou výrobu aut T603 a pak rozšířena o další halu s lakovnou pro T613 , ve které byla motorárna se zkušebnou, lisovna, lakovan, kompletace aut už není !!!! V jedné části lepí plastové okna , ve druhé mastí pračky a ve třetí lisujou gumu. Všechno je v hajzlu.. Jak znám bordel ve firmách po revoluci, tak je všechno ztracené - dokumentace, přípravky, lidi co to dělali jsou v důchodu, takže mentální knowhow je taky v ....Co se týká T613, tak to byl naprostý koncepční unikát a před konstruktéry z tatry ze šedesátých let, kdy se auto vyvíjelo je potřeba smeknout, všichni, kteří trošku rozumí autům musí padnout na kolena a čelo na zem. To auto byl bůh . Limuzína s motorem nad zadní nápravou, což tlačilo jízdní vlastnosti směrem k supersportům s motorem uprostřed (těch byste v šedesátých letech napočítali na prstech jedné ruky). Jízdní vlastnosti na šedesátá léta naprosto bezkonkurenční. Podívejte se na plečku, kterou dělalo v šedesátých letech porsche - naprostá tragédie - to neobstálo ani proti T603. Hlavně si pořád nesrat na hlavu (typická česká vlastnost posledních desetiletí) a nenechat si vymývat mozek masivním značkovým marketingem. Např. Porsche se desítky let snaží o velké GT a nakonec to s motorem vzadu vzdali a oprali konkurenční maserati aj. i s chlupama. K vývojovému konceptu jako měla T613 se vůbec nedostali. T613 měla velký potenciál k dalšímu vývoji. Bohužel za komančů to šlo postupně do kytek. Už jsem tady někde na netu vzpomínal, jak jsem jako malý kluk viděl testovací T613 v roce 1968 a přes okno jsme viděli tachometr končící číslicí 300 km/h. Takže chlapi trochu národní hrdosti by to chtělo.
Ale: na hovno... - Kdo by dnes koupil auto značky TATRA? Svět nechce rarity, ale laciné spolehlivé auto na denodenní ježdění. Jak by se prosadili v konkurenci? Kdo by je prodával po svetě? Neblbněte lidem hlavy. Tatra už NEBUDE.
Je to jednoduché, protože podvozek z T700 stál - lidově řečeno - za starou belu. To auto prostě na cestě plavalo a člověk musel neustále kmitat volantem jen, aby jel pořád rovně.Nyní, už asi ani neexistuje automobilka, která by byla schopna produkovat podvozky s uspořádáním "vše vzadu". Porsche sice know how jakési má, ale nemá kompletní použitelný podvozek. (podvozek z 911 prostě není ten pravý) Ani nová Panamera nebude mít motor v zadu, ale tuším motor ve předu a hnaný všechna kola.Co je nejpravděpodobnější, motor bude ve předu, hnané zadní kola (zde už pár vhodných podvozků na trhu extisutje). Už prostě nepůjde o klasickou Tatru s vzduchem chlazeným motorem za zadní nápravou. Doba si žádá změny. Tohle bude jen jedna z nutných obětí. Nikdo přece nestojí o to, vyrobit nového veterána.
hlasování po webu je málokdy objektivní, není problém hlasovat třeba 100x. není v tom žádná záhada a spiknutí, ale ten kdo to organizoval, tak zřejmě něco ví o chování lidí na internetu
Samozřejmě, že je to především marketingová akce na zvýšení zájmu o předem určené výrobky. Co jste čekal? Že teprve teď dostanou konstruktéři úkoly? Ti už na tom dva roky makají...
JJ, je to tak, bydlím v Kopřivnici, kde TATRA sídlí a na novém tatraplanu se pracuje uz docela dost dlouho...
...ale T87 není Tatraplan. Na čem že tedy v Kopřivnici pracují? A pracují už skutečně na nějakém takovém projektu?
Asi je to tak. Člověk je někdy bezdůvodně naivní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.