Tatra představila na veletrhu Eurosatory 2012 dvě modelové řady

O veletrhu Eurosatory 2012 zaměřeném na vojenskou techniku jsme se nedávno zmínili v souvislosti s upraveným Volkswagenem Amarok. V Paříži se ovšem prezentovala také česká Tatra, která zde představila dvě modelové řady.

Prvním exemplářem je Tatra Pheonix 6x6 určená k dostavbě různými nástavbami. Kromě laku karoserie v barvě khaki jde o vůz s minimálními úpravami oproti sériové verzi. Nejmladší Tatra nese kabinu Daf, o pohon se stará šestiválcový motor Paccar MX o výkonu 265 – 375 kW. Podvozek je původem od Tatry, pro odpružení vůz používá vzduchové pérování.

Nákladní auta | Ostatní značky

Tatra Phoenix: začátek nové éry

Kromě Tatry Pheonix prezentovala kopřivnická automobilka také speciál 815-7 4x4 osazený nosičem nevybuchlých výbušnin, motorem Cummins a automatickou převodovkou Allison. Druhý speciál stejné řady, který je k vidění, má podvozek 8x8 a univerzální nosič kontejnerů. V tomto případě se stará o pohon vzduchem chlazený motor Tatra ve spolupráci s automatizovanou převodovkou Tatra Norgren. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků