Tatra 80 – dvanáctiválec T. G. Masaryka: sváteční vzpomínka

7 komentářů

Fantomas
29. října • 19:19

Podle Wikipedie se firma v té době jmenovala Závody Tatra, a.s.
Byla to tedy akciovka a těžko říct, kdo byli skuteční majitelé. Klidně to mohli být třeba Němci.
Každopádně ale ve firmě pracovali lidé, stejně jako dnes ;-)
Takže tvrzení, že tehdy jsme uměli auta a dnes jsme jen montovna, je dost nešťastné.
Já osobně nevidím moc velký rozdíl mezi tehdejší výrobou a dnešní - výroba sídlila v ČR jako dnes, majitelé firmy kdovíodkud jako dnes, dělníci většinou místní, jako dnes. Tak o co jde?

Kenny
28. října • 22:31

Joo jooo krása!!! Tedy jsme bydli vůdci technického pokroku :-) :-) :-) Dneska náš představitel, pan vepřová hlava jezdí v průměrném voze střední třídy a jsme otrokářskou montovnou hnusných a nekvalitních hovnajů :-/

Karel  Antonín
28. října • 15:06

Nádhera. Jo Češi uměli vyrábět nádherná a na svou dobu moderní auta.

Fantomas
28. října • 19:20

Ale to přece umíme pořád.

Karel  Antonín
29. října • 15:51

Pokud máte namysli automobilku typu Kaipan, Gordon,... potom ano pokud, ale pokud máte namysli montovny ...

Robert
28. října • 20:18

Montovny VW,Toyota,Hyundai jasně ukazují,že Češi neumí už vůbec nic.

Rad0s
28. října • 21:58

Podle sebe nesuďte celý národ :D Děkujeme B-]

Doporučujeme

Články odjinud