S novou Octaviou už nenajazdí milión km, možno tak maximálne 500.000km s 5x vyššími nákladmi na servis, ako so starou miliónovou :)
Vsadím se, že nepodplacenou technickou, by to neprošlo :)
Ač technické dělám tak ti říkám že jediný úplatek co jsem dal, byl že sem dal klukům cigáro a občas flašku.a když jsem sám uznal že felda je špatná tak sem jí dal důchod.(důvod plechy)kdybych somroval, STK měla a to i dnes když STK je šibenice pro kluky z stk. Kontrolují se píčoviny! Jako příklad svítící kontrolka ABS nikoho nezajímá ale blbá samolepka ano a bez tý neprojdeš.pak dojedeš do reklamky za stovku ti ji udělat a jsi ok.
Tady je zas zamindrákovanejch chudáků :-P
tos myslel jako mindrák z nevlastnictví Osrávky? Ech, kletě, máš dost nízký práh zamindrákování. :-D Kdo by mohl mít mindrák z toho, že si někdo pořídí nižší střední sociální značky a ještě bez možnosti volby pořádného motoru?
Já mám třeba feldu. 1.3jednostřik. 980000 tis km. Motor převodovka spojka původní. Podle mne to vydrží každé auto.ale záleží na řidiči jaký má cit pro řízení
Na tom je hodně pravdy. Na stylu jízdy dost záleží. Vidíme dnes a denně ten jizdní styl chlapců, co si stěžují, že jim auto nevydrží. Po na startování studeného motoru dvakrát třikrát prošlápnout plyn až na podlahu a pak pod plným plynem vystartovat do světa stylem brzda plyn, díra nedíra, přejezd nepřejezd. Jak praví klasik - všechno je v hlavě.
To je samozřejmě pravda. Ale ani ten dieselovo - důchodcovský jízdní styl s kloktáním na 1400 otáček životnosti dnešních downsizingových motorů nepřidá.
turbo motor by mel udajne aspon 1x za tyden jet na 3000rpm po dobu alespon 30 minut...
A tos kur** četl kde? Ve Čtyřlístku?
Tak s tou novou nenajede ani čtvrtinu.
asi tak nejak ;-) sebrali mu spolehlivy vuz a dali nalestenou bidu...
• Škoda Octavia první generace → 1 000 000 kilometrů. • Škoda Octavia druhé generace → 500 000 kilometrů. • Škoda Octavia třetí generace downsize krmený E10 → 100 000 kilometrů.
Ta druhá generace před FL taky docela vydrží.Dokonce nějaký chlap psal na tipcars recenzi o O2 před FL s motorem 1.6 MPi a natočil na ní (od novoty až po likvidaci = 10 let) přes 750 tisíc km a tady se píšou oslavné články o TDi s nájezdem půl milionu, což může mít kde jaká dovezená stočenka. :-DTaky už jsem někde četl názory, že odolné motory tak nějak začaly vymírat v období 08/09 - svět.finanční krize (šetření i v interiéru), příchod EU5, downsizing + turbo pomalu do všeho atd.Za mě starý dobrý atmosférický benzínový motor EU4 (ideálně V6/R6) s nepřímým vstřikováním paliva, ale každý to vidí jinak.Vybírat dnes nové benzínové auto, tak asi Mazda 6 2.5l v barvě Titanium flash.
A Mazdy v jiných barvách nejsou dobré? ;-)
Těm novej Škodofkám se rozpadá motor ještě na továrním oválu, té pak těžký po nich ctít nějaký rozumný nájezdy.
Těm novejm Škodofkám se rozpadá motor ještě na továrním oválu, té pak těžký po nich chtít nějaký rozumný nájezdy.
Kbyby všichni věděli, kolik takových octavií jezdí i u nás....... bohužel, díky stočenámkilometrům to neví ani jejich majitelé :-/ ti i myslí, že má jejich auto najeto do 100tis.km..
....olej kazdych 10.000, stary dobry 1.9TDi, jasna sprava. Esteze ma vzdy minuskari presviedcaju o blahodarnych ucinkoch longlajfovych intervalov a o tom ake su dnes motory uzasne a z akych kozmickych materialov su postavene.Pokial dostal dnesny 1.6 TDi, je sanca ze pri tych 10.000km vymenach najazdi...no dajme tomu tretinu z toho.
4x sa zastavi pre novy DPF, min 2x pre EGR, vstrekovace kazdych 120tisic, mozno aj menej ak bude tankovat nejake srakoty do traktora. Premysla, ake to je byt kazdy mesiac v servise na vymenu oleja.
chudak dostal nejlevnejsi novou octavii bez normalnich kol jen s plechy a s tim bych se stydel vyjet
Asi proto byl měsíc co měsíc v servisu a bůh ví jestli to bylo opravdu jen pro náplně. Nebo mu toho umřelo průběžně víc.....
Ty si jeden z těch co musej mít Oktu na hlínách a doma si utíraj prdel nařezanejma novinama :-D
Třeba to prodá a koupí si konečně pořádný auto.
Ty škaredej, zajebanej, retardovanej feťáku a vyhulenej vyhulenče, mám tě plný zuby!
Jako v cem se lisi balkanska cesta od ceske cesty?
Mohu potvrdit již x leet zpátky jsem tam byl opakovaně na dovolené a je ostudou ČR, že Černá Hora, Bosna a Hercegovina, Srbsko i Albánie mají lepší cesty než my! Tedy ty hlaví jistě a uprostřed v horách, kam se dokodrcáte po šutrech pak 15 km nové asfaltky šířky 3 pruhů na dálnici, 10 km dálnice položeno za asi týden apod. Kontrasty a krásná země... Obecně tam bude dostávat záhul hl. převodovka a brzdy jistě - v horách...
Tak Albánie a lepší cesty?To snad nemůže nikdo myslet vážně.Třeba když se jede po hlavním tahu ze Skadaru do Tirany,tak je to hodně hrůza.Třeba 10 km pěkná cesta,po té následuje totálně rozpadlý úsek třeba 30 m a to se neustále opakuje.
Kdy jste tam byl naposledy? Z Tirany byla úžasná dálnice k moři. Tuším, že to bylo přímo do Duresu, ale ani ten Skadar nebyl tak špatný... ...zdaleka..
Taky znám zdejší cesty jsou i horší nebo vyloženě špatné jako u nás,ale autobahny od Maďarska,Srbsko a trakie přes celé Bulharsko jsou celkem pohoda
Je kvalitnejšia
:-D:-D:-D goood...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.