Tato Škoda Octavia první generace najela milion. Po balkánských cestách...

Případy, kdy Škoda Octavia první generace najela milion kilometrů, se objevily také u nás a určitě si vzpomenete třeba na Octavii druhou generaci, která zvládla celkem bez problémů půl milionu kilometrů. Milionovou Octavii ovšem mají i jinde. Třeba tato ujela milion kilometrů po balkánských cestách. 

Ojetiny | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Stalo se tak koncem minulého roku v Srbsku, přičemž oficiální stránky tamního zastoupení Škody se touto skutečností pochlubily až před několika dny. Jistý Srdan Ćojbašić najel se svou naftovou Octavií milion kilometrů během jedenácti let. Kvůli práci jezdil často do Slovinska, Bosny, Černé Hory nebo Řecka, přičemž nezřídka po méně kvalitních komunikacích. Milionová Octavia se podívala rovněž do Turecka nebo do Francie. 

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Auto fungovalo celou dobu bezchybně, přičemž návod, jak toho dosáhnout, není překvapivý. Pravidelný servis a originální díly. Zajímavé je, že podle některých zdrojů jezdil tento pán se svou Octavií do servisu každých deset tisíc kilometrů, v průměru ovšem najel zhruba osm tisíc kilometrů měsíčně, takže tam byl dost často. 

Ojetiny | Zajímavosti | Video | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Balkánská milionová Octavia nakonec skončila v muzeum Škody, které bylo v Srbsku otevřeno letos na jaře. Původní majitel dostal od jednoho z tamních dealerů jako náhradu novou Octavii třetí generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Ozonpress, Magazinauto, Škoda
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 149 660 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 158 415 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Felicia 1.3
Rok výroby: 2000
Stav: 154 927 km
Cena: 12 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků