Tato Škoda Octavia první generace najela milion. Po balkánských cestách...

Případy, kdy Škoda Octavia první generace najela milion kilometrů, se objevily také u nás a určitě si vzpomenete třeba na Octavii druhou generaci, která zvládla celkem bez problémů půl milionu kilometrů. Milionovou Octavii ovšem mají i jinde. Třeba tato ujela milion kilometrů po balkánských cestách. 

Ojetiny | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500 000 km. Víme, kolik to majitele stálo

Stalo se tak koncem minulého roku v Srbsku, přičemž oficiální stránky tamního zastoupení Škody se touto skutečností pochlubily až před několika dny. Jistý Srdan Ćojbašić najel se svou naftovou Octavií milion kilometrů během jedenácti let. Kvůli práci jezdil často do Slovinska, Bosny, Černé Hory nebo Řecka, přičemž nezřídka po méně kvalitních komunikacích. Milionová Octavia se podívala rovněž do Turecka nebo do Francie. 

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Škoda Octavia

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Auto fungovalo celou dobu bezchybně, přičemž návod, jak toho dosáhnout, není překvapivý. Pravidelný servis a originální díly. Zajímavé je, že podle některých zdrojů jezdil tento pán se svou Octavií do servisu každých deset tisíc kilometrů, v průměru ovšem najel zhruba osm tisíc kilometrů měsíčně, takže tam byl dost často. 

Ojetiny | Zajímavosti | Video | Škoda | Škoda Octavia

Škoda Octavia s náběhem 824 000 km slouží jako novinářské auto v Irsku

Balkánská milionová Octavia nakonec skončila v muzeum Škody, které bylo v Srbsku otevřeno letos na jaře. Původní majitel dostal od jednoho z tamních dealerů jako náhradu novou Octavii třetí generace.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Ozonpress, Magazinauto, Škoda
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků