Tata svolává vozy Nano, bude měnit startéry

Také nejlevnějších automobilů světa se týkají svolávací akce na preventivní servisní zásahy.

Svolávací akce jsou dnes běžnou praxí prakticky u všech světových výrobců automobilů, o některých se ale dozvědí jen dotčení majitelé, zatímco jiné jsou rozsáhle medializovány. Nyní se to týká také 115 000 kusů minivozíku Tata Nano. Indická společnost v tomto případě nemluví jako o regulérní svolávací akci, ale spíše jako o „vylepšení“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tata Nano v provedení pro modelový rok 2012 

Bezplatné výměny startérů podle vyjádření koncernu Tata Motors započaly letos v říjnu a zatím jimi prošlo na 50 000 vozů. Vyměnit startéry je třeba prakticky u všech vozů Tata Nano vyrobených od náběhu produkce v roce 2009 až do letošního podzimu. Tehdy byla spuštěna výroba modernizovaného provedení modelu Nano, která je vybavena „tím správným“ startérem již z výroby.
 

Video

Tata Nano po faceliftu se představuje v reklamě

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků