Tata Nano: prodeje mikrovozíku váznou

Indická automobilka Tata právě oznámila, že prodeje „nejlevnějšího automobilu světa“ v listopadu meziročně propadly o plných 85 %. Vedení společnosti má jasno: za tímto žalostným výsledkem stojí neochota bank poskytovat půjčky. Důvody však budou zřejmě také jinde, vozy Nano se totiž potýkají s technickými problémy a požáry. Tata před několika měsíci nabídla svým zákazníkům bezplatný, preventivní servisní zásah, ale tento krok odmítla označit za regulérní svolávací kampaň.

Během letošního listopadu prodala Tata celkem 54 622 automobilů, přičemž pouze 509 z nich náleží do řady Nano. Jak se tedy zdá, invaze superlevného modelu se zatím nekoná a po první vlně zájmu se novince nedaří ani na domácím trhu...

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano Europa: evropské verze Nana se zřejmě jen tak nedočkáme, výrobce má problémy s odbytem i doma
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

včera | Stanislav Kolman | 52 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků