Tata Nano láme další rekordy, má již půl milionu objednávek

Tata Nano se od svého oficiálního spuštění prodejů, tedy od 9. dubna, potkává prozatím se samými úspěchy a to zejména z hlediska prodejů. Automobilka již totiž stihla přijmout přes půl milionu objednávek přičemž za každé vyplnění objednávkového formuláře si řekla o 300 rupií (zhruba 120 Kč). Odhadem si tak indický koncern vydělal v přepočtu již zhruba 60 milionů Kč a to bez toho, aby prodal jediný vůz.

Objednávková kniha se přitom definitivně uzavře v sobotu a do tohoto dne počítá výrobce alespoň s další stovkou tisíc rezervací. Představitelé společnosti i nadále neskrývají své velké překvapení, jelikož s tímto úspěchem nikdo nepočítal. Očekává se přitom, že zájem o tuto ultralevnou novinku nepoleví ani v následujícím půlroce. První majitelé, kteří využili tuto možnost objednání, se ke svým vytouženým vozům dostanou nejdříve začátkem července.

Klepněte pro větší obrázek 
Tata Nano
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek