Tata Nano kabriolet není jen sen (foto)

Z historie dobře víme, že kabriolet lze udělat prakticky z jakéhokoliv automobilu, ovšem v tomto případě to stálo výrobce zřejmě hodně kuráže. Na internetu se totiž objevil snímek zachycující dva otevřené vozy Tata Nano, zatím nejlevnější automobily světa.

Fotografie byla pořízena přímo ve výrobním závodě Sanand, kde tato auta slouží k vyhlídkovým jízdám. Ve výrobě se však s podobným vozítkem zřejmě jen tak nesetkáme, problémem totiž zřejmě bude rapidní snížení tuhosti poloskořepinové karoserie, v níž je střecha sučástí nosné struktury. Vozítka na snímcích musela být citelně vyztužena, na první pohled se vyznačují veselou grafikou na dveřích a tenkými nášlapovými trubkami podél prahů. Komplikací by pochopitelně byla též cena, nejlevnější auto světa se pro podobné přestavby prostě nehodí...

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano kabriolet, zřejmě jen hračka indických vývojářů
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků