Tata Nano kabriolet není jen sen (foto)

Z historie dobře víme, že kabriolet lze udělat prakticky z jakéhokoliv automobilu, ovšem v tomto případě to stálo výrobce zřejmě hodně kuráže. Na internetu se totiž objevil snímek zachycující dva otevřené vozy Tata Nano, zatím nejlevnější automobily světa.

Fotografie byla pořízena přímo ve výrobním závodě Sanand, kde tato auta slouží k vyhlídkovým jízdám. Ve výrobě se však s podobným vozítkem zřejmě jen tak nesetkáme, problémem totiž zřejmě bude rapidní snížení tuhosti poloskořepinové karoserie, v níž je střecha sučástí nosné struktury. Vozítka na snímcích musela být citelně vyztužena, na první pohled se vyznačují veselou grafikou na dveřích a tenkými nášlapovými trubkami podél prahů. Komplikací by pochopitelně byla též cena, nejlevnější auto světa se pro podobné přestavby prostě nehodí...

Klepněte pro větší obrázek
Tata Nano kabriolet, zřejmě jen hračka indických vývojářů
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků