Tata Nano jde konečně do výroby, prodeje začnou na jaře

Levný model indické automobilky Tata vyvolal v době svého představení kolem sebe mnoho rozruchu. Nicméně tehdy měl nový model od své sériové výroby ještě poměrně a to kvůli problémům s pozemky kolem budovaného závodu v Západním Bengálsku. A protože se tyto problémy ještě ani zdaleka nepřibližují do cílové rovinky, automobilka se operativně rozhodla začít 23. března výrobu v závodu u indického města Gujarat s tím, že první kusy se do tamních prodejen dostanou v průběhu dubna.

Tata Nano se díky své pořizovací ceně kolem 2000 dolarů stane nejlevnějším novým autem na světě. Poháně jej bude dvouválec o objemu 623 ccm a výkonu 24 kW/33 koní a v základní verzi nenabídne kromě čtyř kol, sedadel a volantu takřka nic. Svůj účel mezi běžnými lidmi však v Indii nepochybně splní.
Klepněte pro větší obrázek 
Tata Nano
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek