Tata Nano DC Design: první profesionální tuning Nana podle Indů

Tata Nano se jakožto jedno z nejdostupnějších lidových vozidel jistě bude stávat terčem různých, více či méně povedených tuneřských zásahů. Na jeden se můžeme podívat už teď, avšak aby nedošlo k omylu, dodáváme, že o zobrazené provedení se postarala profesionální společnost a to konkrétně indická Carnation Auto. Ta si ke svému úmyslu přizvala na spolupráci i designové studio DC Design, které dala na starost vypracovat víceré náměty.

Z nich nakonec vyšel vítězně ten poněkud extrémnější a výsledek si můžete prohlédnout na přiložených obrázcích. Uvedený model je vyroben pouze jako jediný, avšak lidé od Carnation Auto už slíbili, že v budoucnu si bude moci takto předělanou Tatu pořídit každý. Očekává se, že v Indii bude mít určitě úspěch zejména u mládeže. Méně úspěchů u ní zřejmě bude mít agregát, který zůstal nedotčen, takže ani takto převlečená Tata moc větru na silnicích nenadělá
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Tata Nano DC Design
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků