Tata Nano DC Design: první profesionální tuning Nana podle Indů

Tata Nano se jakožto jedno z nejdostupnějších lidových vozidel jistě bude stávat terčem různých, více či méně povedených tuneřských zásahů. Na jeden se můžeme podívat už teď, avšak aby nedošlo k omylu, dodáváme, že o zobrazené provedení se postarala profesionální společnost a to konkrétně indická Carnation Auto. Ta si ke svému úmyslu přizvala na spolupráci i designové studio DC Design, které dala na starost vypracovat víceré náměty.

Z nich nakonec vyšel vítězně ten poněkud extrémnější a výsledek si můžete prohlédnout na přiložených obrázcích. Uvedený model je vyroben pouze jako jediný, avšak lidé od Carnation Auto už slíbili, že v budoucnu si bude moci takto předělanou Tatu pořídit každý. Očekává se, že v Indii bude mít určitě úspěch zejména u mládeže. Méně úspěchů u ní zřejmě bude mít agregát, který zůstal nedotčen, takže ani takto převlečená Tata moc větru na silnicích nenadělá
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Tata Nano DC Design
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků