Tata Hexa a Bolt se chtějí prosadit i v Evropě

Své novinky ukazuje v Ženevě i indická automobilka Tata. Jednou z nich je třeba nový hatchback Tata Bolt Sport, který má hrát na sportovní notu. Má čtyřválcovou dvanáctistovku s turbem o výkonu 120 koní a točivém momentu 170 Nm. Převodovka je manuální s krátce poskládanými rychlostmi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Prosadí se Tata v Evropě? Těžko říct, ale určitý potenciál se v modelech Bolt Sport a Hexa nachází. Rozhodující samozřejmě bude cena, servisní zázemí a kvalita

Podivný elektrický koncept Tata Connectnext má ukazovat vizi městské přepravy, ale také má naznačovat směřování výrobce do budoucna. Že bychom se dočkali nějakého lidového elektromobilu? Více se prý dozvíme v roce 2016.

Hybridy | Ostatní značky

Tata vyvíjí auto s motorem na stlačený vzduch

Tata Hexa je proti tomu prakticky pro výrobu připravený koncept crossoveru mezi SUV a MPV. Pohání ho turbodiesel 2,2 l o výkonu 156 koní a točivém momentu 400 Nm. Síla putuje na čtyři kola s možností odpojení jedné nápravy pro snížení spotřeby, převodovka je manuální a spotřeba dosahuje na 6,8 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků