Tata Dolphin: Nano dostane dražšího „brášku“

Indickou automobilku Tata asi každý zná především díky velmi levnému, ale v Evropě prakticky neprodejnému modelu Nano. Za nedlouho se ovšem v nabídce objeví další vůz, který se zařadí právě nad Nano. Indické servery jej prezentují jako „auto určené pro rodiny střední a vyšší třídy, které chtějí pohodlně cestovat na dlouhé trasy“.

Zajímavosti | Technika | Palivo | Ostatní značky

Tata Nano: modernizace pro přežití

Dolphin by měl dostat bohatší výbavu. Počítá se s přítomností posilovače řízení a elektrického stahování oken. Pod kapotou najdeme buď blíže nespecifikovaný benzinový motor, nebo tříválcový turbo-diesel o objemu 800 ccm. Kdy přesně vstoupí Dolphin do prodeje, to se nám zjistit nepodařilo. Tata chce svou novinkou konkurovat indickému provedení Suzuki Alto

Klepněte pro větší obrázek

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 70 000 Kč
Suzuki SX4 1.586
Rok výroby: 2007
Stav: 285 800 km
Cena: 65 000 Kč
Suzuki Jimny 1.328
Rok výroby: 2005
Stav: 160 110 km
Cena: 109 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků