Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

63 komentářů

Dominik Veselý
2. srpna • 12:17

Nazdárek. Pořídil jsem si před měsíce Škodu Kodiaq http://www.autopodbaba.cz/skoda-kodiaq... a musím říct, že je to parádní vůz. Nemá chybu. Třeba efektivní bezklíčové odemykání, zamykání i startování je bomba. Také se mi třeba líbí moc palubní deska, která mi dodává při jízdě dokonalý přehled při cestě.

luk
15. září • 22:05

radsi nekdo vymyslete auto s jedním kolem B-]

elbunda
1. března • 23:49

Měl jsem možnost se projet jak s dieslem / nebyl to top kW/ tak s benzínem 1,4. Oba ve střední výbavě ambition nebo jak se to píše a musím uznat že svezení je v tom parádní.Žádný pocit že je auto velké a neovladatelné--naopak.Automat řadí bez cukání i při kickdownu na podlahu.Měl jsem z auta upřímně velmi dobrý pocit.Jen pro posouzení- za celý život jsem měl už cca 30 aut včetně BMW nebo Medvěda a přestože to nebyly SUV tak Kodiaq se řídí jako normální auto.Přemýšlím že si ho asi jako penzista junior koupím jako poslední auto v životě. Motor 1,4 je asi málo - výkonu má ale dost a protože moje nájezdy cca 40-50 tisíc za rok už jsou minulostí měl by mi i tento malý motor stačit protože nájezd se snížil na max 10 tisíc za rok.Jediná radas je --jděšte si ho projet a pak napiště názor B-]

Kott02
12. října • 11:28

Tak čechačci, je čas na půjčky on se základní kodikram sám nekoupí...

peg
9. října • 13:49

no tak hoši, nehádejte se a pojďte se mnou do SQ7 B-]nakonfigurováno a objednáno !

MaPa
10. října • 15:43
jan štulc
9. října • 13:33

Ve světlé barvě je to určitě lepší jak v té tmavé,jediné co mi jako řidiči vadí je zase nízko umístěny displej navigace,PC. Nejideálnější pro rychlou reakci řidiče a nestracení přehledu situace před vozem je na přechodu mezi přední palubní odkládací deskou a středovým tunelem,nebo ještě trochu víc nahoru !!!

kolemjdoucí 2
9. října • 11:02

Pořád příliš mnoho displejů.

jktzktzktzk
9. října • 12:20

Přesně tak a taky to má moc kol.

kolemjdoucí 2
9. října • 17:25

Aneb jak pro jistotu zabít případnou diskusi reakcí s nesouvisejícím nesmyslem. Gratuluji, i nick sis k tomu vybral všeříkající. Auta bez displejů tu jezdila přes sto let a mnohá i nadále budou, ne každé ho potřebuje. Navíc je dost lidí se světlocitlivostí (a bude stále více, protože to souvisí s alergiemi) kterým displej v noci vadí i maximálně ztlumený, tzn. pokud se nedá úplně vypnout. Těm všem zřejmě chce (nejen) Škoda vzkázat "ne, vy nebudete naším zákazníkem, nechceme vaše peníze".

komik
7. října • 21:49

Ja cekal, ze to bude dražší... tahle cena je vzhledem ke konkurenci OK. Aby Skoda dostala sve pověsti, určitě do půl roku zdraží. Octavia taky zacinala na 319.000, rs byl za 600, rapid za 299. Vypadalo to rozumne, prodavalo se to, tak to zdražili aby mohli s velkou pompou davat fleetovy slevy dle modelu az 20%. 75% škodovek se prodá do firem. Obcane co si je koupi dle ceniku jsou dojne kravicky :).

jktzktzktzk
9. října • 12:19

Ono připlatíš za elektricky shavací okénka a pár dalších hloupostí a budeš +50 000 jak nic.

SOJA
7. října • 20:14

Ten zadek vymyslel Kaban, když byl v Číně, že?

Martin Pce
7. října • 18:34

Taková cenovka a nemá to vzadu ani tři stoprocentní sedadla.....

bzzz
7. října • 13:28

I v zakladu to bude lepsi/zajimavejsi nez spooousta aut okolo, takze je jen na kupci/zajemci, jestli mu koncova cena prijde adekvatni. A stejne jako vsem nebude chutnat jedno (kvalitni) jidlo a nebude se libit jedna (pekna) zenska, nemusi se vsem zamlouvat jedno (slusne) auto. Rada lidi by si treba Kodiaka nekoupila, ale jako sluzebak by ho neodmitla.A protoze je zatim stale z ceho vybirat, drzme Skodovce palce (at byste si ji koupili ci ne), protoze mj (spolu)tahne nase hospodarstvi.

Antiautomat
7. října • 10:18

...el.ovladanie zadnych okien je v zaklade? Ja len tak, ze tam nevidim svihadla...

your.god
6. října • 23:16

Co ty mlhovky? Ty přece v základu nejsou. Na sockokokodáku oddělali i pásek s denním svícením a mlhovky tam nechali? Ono by to bez nich na fotkách vypadalo blbě, že? V čem dalším Škodovka podvádí? Koncern VW se nezapře.

Radek
7. října • 13:21

U té nejlevnější verze sice nejsou mlhovky, ale je tam světlo pro denní svícení, tam kde by normálně byly mlhovky.

Rob
7. října • 5:52

.......... patrně s tím vůbec nepočítají,...také by mne zajímalo, co budou pak dělat , když ten příplatek za mlhovky někdo odmítne :-D:-D

Mirek
6. října • 22:15

Tak ráno jsem si dělal legraci, že je těch článků o Kodiaqu málo, že by jich mohlo být až tři denně. Asi někdo z redaktorů vyslyšel, četl, příspěvky a bác ho, třetí článek.
A stejně si myslím, že rekord odolá a zítra nedáte čtyři články. :-D

Hloupy Honza
7. října • 7:17

Myslim, ze mame redakci vsichni pomoct a poskytnout par napadu jak vuprodukovat 4.. co 4, radsi hned 5 clanku denne. Napriklad, clanek by mohl byt o tom kolik bas piv se vejde do kufru noveho Kodiaqa, hned to porovnat se Superbem combi, atd. Dalsi clanek muze byt o tom jaka alu kola se daji poridit v konfiguratoru... Tech napadu mam dost

Pedro
7. října • 9:43

Ja sa uz tesim na testy a potovnanie s konkurenciou. Ved to auto je lepsie ako X6, GL, Q7

Radim
6. října • 20:53

V tom základu to je hnus velebnosti.

Axel Toronto (xax41)
6. října • 20:14

Dvakrat jsem uz videl prvni generaci Q7 v zakladu a jednou X6 ve stribrne metalize s sedejma hadrovejma sedadlama a oboji bylo horsi nez ten Kodiaq v zakladu, takze i kdyz nejsem fanda Skodovek ( vlastne vubec niceho z VW Gruppensex ), tak bych ho nehanel. Jsou to z vychodniho bloku jedina auta na urovni a nejedna radobyzabehlejsi znacka ma ze Skodovek vitr.

Von
6. října • 19:21

Koukám tady je to jeden odborník vedle druhého!!
Škodovky jsou ošklivá a drahá auta a proto mají největší prodeje v historii, to asi o něčem vypovídá, že? A odborníky zde nikdo nenutí kupovat Škodu. Kupte si Dustera, Hnůjdeje a jim podobný...

Shimi
6. října • 20:34

Von: "čokoláda" bez kakaa je taky nejprodávanější a víš o čem to vypovídá? Zkus se nad tím zamyslet ty "odborníku". ;-)

Wonn
6. října • 19:05

Tak není to nejhorší, ale pár úprav by to sneslo... o dost bych tomu snížil světlou výšku, odstranil ty plastové podběhy, větší kola, střechu by to taky chtělo o něco nižší, hlavně vzadu bych zrušil páté dveře a udělal tomu aspoň nějaký zadek. Pak by to myslím bylo pěkné auto. Ale takové auto už škodovka dělá, je to superb.

jd
6. října • 18:59

Jedina relativne pekna skodovka je Superb, ale tam je problem, ze se neda koupit motor.
Vsechno ostatni je takovy nejak divny a myslim, ze na to co to je, i dost drahy.

Honzik
6. října • 18:42

Nic moc. Z posledních verzí Škodovek se mi líbí O3 liftback, Fabka v kombíku a totˇasi vše.

pacho
6. října • 17:45

neviem som niečo prehliadok, ale v základe neamli byť hmlovky?? či to je len plexisklový kryt??.

wdcv(723/7ecdwcd89-/2dh
6. října • 17:45

To je tedy masakr hned tak po ranu. Clovek si che precist co je noveho a oni hned kodiakem do nej. :-(

LOL
6. října • 17:01

Docela mě zarazil ten středový tunel ve druhé řadě - to vypadá jak ze Škody 120 - v Junge Schmerzfeiern se ještě nenaučili dělat podlahy?

Martin
6. října • 16:49

Mně by zajímalo, kolik VW za tuhle reklamní masáž Kodiaqem platí? Co k tomu asi tak dodat? Hyundai Tucson v naftě a s lepší výbavou včetně litých kol a led denních světel stojí o sto tisíc Kč méně a vypadá o dost lépe. Nemá sice pohon všech kol, ale o to v této kategorii vůbec nejde. Řekl bych, že se Škoda s Kodiaqem dost spletla a bude to propadák. Nebo bude muset hodně zlevnit. Reálná prodejní cena této unifikované fauvé plechovky v základní výbavě je maximálně do 500 000 Kč. A i to je hodně vzhledem k nejisté životnosti motoru. Majitelé motoru TSI s neopravitelným řetězem nebo zadírajícího se HTP jistě budou souhlasit.

elbunda
1. března • 23:59

No jasně že máte pravdu- akorát jste se v něm neprojel a nezkusil--ale jo.V Německu po ohlášení prodeje se za 3 dni bez možností vůz vyzkoušet závazně objednalo 5000 lidí a protože je to totální křáp tak je čekací doba u nás 6-7 měsíců.Německý top magazím udělal test-Hnůjjde,Mercedes a Kodiaq - v cca stejné výbavě a světe div se --Němci co nedají na Mercedes dopustit je seřadili---Kodiaq /cena-výkon-prodej/.Mercedes a Hnůjjde.Hlavně u Hnůjjde měli němci výhrady ke zpracování a jízdní vlastnosti nemluvě o následném prodeji.Co už ale je jedno co říkají Němci - je to přece jen křáp - je ano :-D:-D:-D

Shimi
6. října • 17:48

Martin: Nejsem sice obdivovatel prostřelené slepice, ale v tomto případě mícháš hrušky a jablka. Tucson není třídní konkurent Kodiaqu, tím je Santa Fe a tam už to s tou cenou není takové terno.

kaa
7. října • 7:50

Tucson s Kodiaqem se mimo kufru liší pouze v milimetrech. Když pominu rozdíl v celkové délce, což je ale vinou velikosti zavazadelníku, je to stejná kategorie. Technická data
Tucson / KodiaqDélka 4475 mm / 4697mm
Výška v 2. řadě sedadel 100 cm / 101cm
Šířka 1850 mm / 1882 mm
Místo v interiéru podélné 151 cm / 155 cm
Šířka vpředu 135 cm /135 cm
Objem kufru - základní 513 l / 650 l

Radim
6. října • 20:52

Konkurent Kodiaqu Santa Fe? Co je to za blbost? Se podívejte na rozdíly v rozměrech rozvorů? To, že Škodovka jako vždy udělá auto na podvozku o třídu nižšího auta a na to nacpe plechovku s velkým kufrem, to přeci neznamená, že pak takovýhle auto můžeme srovnávat s autem o třídu větším.

Shimi
6. října • 21:21

Radime Radime, teď jsi ze sebe udělal akorát tak vola.Škoda Kodiag - rozvor 2791 mm
Hyundai Santa Fe - rozvor 2700 mm

your.god
7. října • 0:19

Je to tak. Hyundai Santa Fe Sport má rozvor 2.700 mm a sedmimístné Santa Fe (u nás s přídomkem Grand) a sedmi místy má 2.800 mm. Třetí řadu "sedadel" obou aut by bylo vhodné používat jako trestnou lavici pro hokejisty, protože sedět tam je skutečně za trest.
Delší Santa Fe od 1.200.000 Kč, na výbavu nehledě, je opravdu cenový úlet.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Adam
7. října • 7:44

souád má santafe asi rok a něco - už bylo 5x v servisu a 2x ho tam muselo na odtahu

Seb
6. října • 17:33

No a projel jsem konfigurátor a i když nemám nic proti škoda-auto tak za plnou výbavu a 2.0 tdi chtějí 1,400 000 a pořád je to celkem nic moc..respektivě na autě to není znát :-/

Tomáš Kolínek
6. října • 16:35

Hnus jako vždy.

Stenly Tekl
1. listopadu • 14:11

Pro někoho možná. Ale nikdo Vás vážený pane nenutí aby jste si toto auto koupil. Pokud máte v oblibě jinou značku pak ji laskavě sdělte. Připravím si komentář ve smyslu maxihnus. Je zajímavé, jak vždy nové auto od škodovky přitahuje různé "odborníky" k negativním reakcím. Takže pane kupte si co chcete a neotravujte ty, co si koupili nebo chtějí koupit něco jiného.
Díky

Tomáš Marný
6. října • 16:44

Sebekritiku oceňuju...

Tomáš Kolínek
6. října • 17:02

Jelikož je pro mě vw a diesel sprosté slovo. Tudiš mě nic od koncernu das auto šrot nesmí do baráku.

milanekjablonecak
6. října • 19:20

Proč se vo tom tedy Koleno bavíš? To nevíš ani sám, viď ty šrote.

Tomáš Kolínek
6. října • 20:40

Sáhlo se ti na hračku že? Tak tady budeš hned všecky urážet a do všech se navážet.

Ludek_II
6. října • 19:24

A o cem se bavit,kdyz je tady stodvacaty clanek o Kokodak-nejlepsi auto, ty Einsteine?

Tomáš Marný
6. října • 18:42

A co Prius, dobrý?

Hloupy Honza
6. října • 16:26

Redakce, dejte jeste vic clanku o Kodiaqu. Chci cist jen o tomto zazraku.

autíčko
6. října • 16:06

Vypadá to jako Dacia Duster, ale s přepálenou cenovkou.

vestaxo
7. října • 2:02

Nejdřív jsem si myslel, že jsi toho Kodiaka ještě něviděl.Pak mi došlo, že jsi neviděl ještě ani Dustera.;-)

thegrid
6. října • 16:22

Přesně mne to taky napadlo.

gggg
6. října • 16:15

nemáš na to, viď?

Ludek_II
6. října • 18:53

Zdravime do fabriky na Dus...ehm Skodovky.

rákos
6. října • 16:05

Na vzhled kašlu. Hlavně že je to v naftě a tahne to vodspodu!

jehoVista
6. října • 17:22

*vocpodu

pet
6. října • 15:36

modra barva je odporna. v bile ale s temi zakladnimi koly a zakladnim interierem uz jdesnad konecne skoda upusti od nesmyslnych nejnizsich vybav ktere z ni delaji automobilku pro chudaky. podle mne lita kola, klima, elektricka okna by mely byt v zakladni vybave

*
6. října • 20:23

Doplnil bych přední mlhovky.

hugo z hor
6. října • 15:16

tank na kolečkách

Zombot
6. října • 19:13

Jako tank vypadá akorát na fotkách. Dnes jsem Kodiaqa potkal s F značkou na D10 a připadal mi až překvapivě malý. Ono to nakonec není moc překvapivé, když je Kodiaq kratší i užší než dvoudvéřový Ford Mustang.

MaPa
6. října • 15:02

A kde jsou záslepky místo tlačítek ke kterým evidentně není přiřazena výbava?

jktzktzktzk
9. října • 12:19

Ty budou až na fotkách - tohle jsou pochybné malůvky aby nějak zaplácli nedělní odpoledne a něco vydělali na reklamách.

Doporučujeme

Články odjinud