Takto vypadá nejlevnější Škoda Kodiaq. Jak se vám líbí?

Škoda Auto dnes spustila konfigurátor nového Kodiaqu. Naskytla se nám díky tomu příležitosti se podívat, jak vypadá úplně nejlevnější nabízená verze.

Po včerejším zveřejnění kompletního ceníku dnes přibývá do skládačky jménem Škoda Kodiaq další dílek – oficiální konfigurátor, díky kterému si můžete vůz navrhnout podle vlastních představ. Je jasné, že s prvními testovacími exempláři se bude chtít mladoboleslavská automobilka ukázat v tom nejlepším světle a zapůjčí nám je s maximální možnou výbavou. Co ale základní verze? Bude vizuálně tak přitažlivá jako její základní cena?

Zajímavosti | Škoda | Paříž 2016 | Škoda Kodiaq

Škoda Kodiaq má kompletní ceník. Ve všech výbavách se vejde pod milion

Jak jsme uvedli již v rámci novinek z pařížského autosalonu, ceny nové Škody Kodiaq začínají na částce 677.900 Kč. Za to dostanete vůz se zážehovou čtrnáctistovkou (110 kW), manuální převodovkou a pohonem všech kol, nebo automatem DSG a předním pohonem. V konfigurátoru jsme tedy vybrali tento naprostý základ a systém nám „vyhodil“ zajímavé obrázky.

Abyste nezaplatili ani korunu navíc, musíte vybrat tmavě modrý lak karoserie Pacific a litá sedmnáctipalcová kola v designech Ratikon nebo Mitykas (mají pět zdvojených paprsků). Připlácí se dokonce i za bílý lak Candy (4000 Kč) a za každou z devíti metalických barev u prodejce necháte 16.900 Kč. Pro představu jsme zvolili lak Moon a Kodiaq rázem prokouknul.

SUV | Škoda | Autosalony | Premiéry | Paříž 2016

Paříž živě: Škoda Kodiaq má nakročeno k úspěchu. Stánek praskal ve švech

Na snímcích si také můžete všimnout absence diodových pásků denního snícení. Naopak vzadu se toho alespoň na první pohled moc měnit nebude. Už ve standardu má Kodiaq diodové sdružené svítilny, s linií Style dostanete jejich nejvyšší spefikaci High.

Pro zajímavost jsme ještě zkusili pravý opak a v konfigurátoru zaškrtli v podstatě vše, co bylo možné. Vůz s výbavou Style, motorem 2.0 TDI (140 kW), pohonem všech kol, převodovkou DSG a maximální výbavou vyšel na 1.278.200 Kč. Jak takový Kodiaq vypadá, uvidíte v galerii.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků