Krása.. ale pokud se nikomu nic nestane, tak nastává v případě nehody otázka, jak auto opravit.. pokud to tedy jde :D Osobně jsem zažil nehodu nákladního vozu pouze jako "přihlížející" a vzhledem k tomu, že jsem sám pracoval jako řidič náklaďáku, dokážu si představit, co to obnáší, když se pak řeší opravy.. Další věc: tomu, s čím jsem občas musel jezdit, se snad nedá říkat ani nákladní vůz, a přitom dát auto po technické stránce do pořádku již preventivně snad není takový problém.. http://eshop.svetluska.cz/... třeba tady. Prevence je opravdu lepší, než řešení nepříjemných následků..
Pred mesiacom som sa vracal z dlhšej cesty v Nemecku, pričom som 2 noci nespal. Tesne pred slovenskými hranicami - ešte na rakúskej strane - som zaspal a so svojou dvojkovou Octávkou nabúral pod veľmi šikmým úhlom do takejto betónovej bariéry. Výsledok? Absolútne nič! Ani škrabanec, ani poškodené koleso či geometria. Len auto trochu vyskočilo dvoma kolesami do vzduchu. Známi išli tesne za mnou v druhom aute a všetko videli v priamom prenose. Tiež absolútne nechápali...
dve noci nespat a sadnut si za volant na dlhu cestu? cisty kretenizmus. gratulujem ti
tebe dozivotne odobrat vodicak. zdovodnenie: totalny kokotizmus.
1) jseš debil, když v takovym stavu sedneš za volant.2) to si narazil při prakování? Protože při vyšší rychlosti pochybuju, že bys neměl ani šrábanec, natož urvaný nárazník, rozbitý světlo atd. Fanatismus místní oktávkářů je už fakt mimo...ještě napiš, že si to celý jel za 3,4 l/100km.
Čo to má spoločné s nejakým fanatizmom? Pozri si na tvar tých betónových kvádrov. Sú presne tak, aby osobné auto po náraze do nich urobilo presne to isté, čo moje. To nie je betónový múrik. Skús si všímať viac svet okolo seba.A s tou spotrebou má v podstate pravdu. Jazdím na LPG, takže spotreba 8,5 l LPG sa od tej tvojej moc nelíši - po prepočítaní na cenu benzínu... :-D
A ešte údaj o rýchlosti - cca 90 km/h. Známy, čo išiel na druhom aute, mal problémy s chladičom, tak sme museli ísť pomaly. A to bol práve ten problém... Pomalá jazda uspáva.
ad 1) souhlasad 2) viděl jsem v roce 1994, kdy jsem asi půl roku téměř denně jezdil trasu Beroun - Mnichovo Hradiště a zpět, něco podobného udělat Tatru 613 u Brandýsa. Netuším, zda potom neměla hnutou geometrii nápravy. Nicméně najela velmi šikmo v rychlosti určitě přes 100 km/h na dělicí pás z betonových dílců, poskočila si, a jela dál, aniž by z ní něco upadlo. Ty betony měly širší základnu, než byl jejich vršek a myslím že dole byly ještě stupňovitě rozšířené. Občas se zřejmě stane něco málo pravděpodobného.
Hmm, tak to si můžeš gratulovat že se tvoje dvojková oktávie podruhé narodila.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.