Takhle bude vypadat nový velký Tiguan! Máme první oficiální snímky

Novinka VW v podobě sedmimístného Tiguanu se ukázala na prvních oficiálních fotkách. Jedná se o specifikaci pro čínský trh, avšak ta evropská má být stejná.

Před pár dny jsme se o větším Tiguanu dozvěděli více informací přímo od Volkswagenu. Nyní se můžeme na nové SUV podívat na oficiálních snímcích. Vůz v této specifikaci je sice určený pro čínský trh, avšak varianty pro Evropu a USA se mají lišit jen minimálně. Ve skutečnosti se nejedná o žádnou velkou novinku, Tiguan byl totiž bez maskování spatřen už v srpnu.

Oproti současné kratší verzi je tu jen několik drobných změn. Tou nejzásadnější je, že nový Tiguan má delší rozvor i zadní převis, a díky tomu dostatek místa pro třetí řadu sedadel. Nabídne tak, stejně jako Kodiaq, až sedm míst.

SUV | Volkswagen | Premiéry

VW zveřejnil data o větším Tiguanu. Nabídne 7 míst jako Kodiaq

I nový Tiguan je postaven na flexibilní platformě MQB a bude mít širokou škálu pohonných jednotek. Základem bude pohon přední nápravy, za příplatek bude možnost pohonu všech čtyř kol 4Motion.

Oficiální premiéra modelu se uskuteční příští měsíc na autosalonu v Detroitu, evropský debut se pak bude konat v březnu 2017 v Ženevě. Nové Tiguany pro evropský a čínský trh se budou vyrábět v mexické Pueble, varianty pro Čínu bude připravovat závod v Šanghaji.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků