Takhle bude vypadat BMW i5. Také vidíte větší i3?

BMW před pěti lety založilo ekologickou značku „i“ a od začátku prohlašuje, že ji budou tvořit tři modely. Městské i3 a sportovní i8 v blízké budoucnosti doplní třetí model, zhruba o velikosti střední třídy, jež ponese označení i5. Vše ostatní je ale zatím přísně tajné.

Elektromobily | Hatchbacky | Premiéry | BMW

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

Neoficiálně se mluví o příchodu vozu v roce 2018, a na rozdíl od hybridního i8 a elektrického i3 mělo jít o vodíkový model s palivovými články. Tuto techniku BMW vyvíjí ve spolupráci s Toyotou a auto by s ní mělo mít jízdní dosah, odpovídající běžnému režimu využívání takového modelu a to včetně možnosti rychlého doplnění energie v podobě dotankování plynného vodíku.

Tuning | Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Luxusní auta | BMW | Hybridy

BMW i8 může mít po tuningové úpravě až 428 koní a 718 Nm

A nyní se zdá, že už je budoucí podoba i5 prozrazena - a to díky patentovým nákresům, které si BMW nechalo zaregistrovat v Japonsku. Pětidveřový liftback i5 má příď, nesoucí rysy modelu i8, zbytek auta je pak silně inspirován kompaktním BMW i3. Podle umístění bočních klik to vypadá, že i v tomto případě se budou dveře otevírat od sebe.

Zdroj: Carscoops.com
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků