Také Volkswagen se pochlubil výletem s nízkou spotřebou. Zajel ho Golf

Honda se včera oficiálně pochlubila úspornou jízdou modelu Civic Tourer 1.6 i-DTEC po Evropě, který nakonec znamenal zápis do Guinessovy knihy rekordů. Prakticky ve stejnou dobu a dokonce i v podstatě se stejnou disciplínou přišla ale také americká pobočka automobilky Volkswagen. Rozdíl je pouze v tom, že se s naftovým Golfem jezdilo po Americe a že výsledná spotřeba nakonec na Civic nestačila.

Zajímavosti | Honda Civic | Kombi | Honda

Honda Civic Tourer projela celou Evropu se spotřebou 2,82 l/100 km

Na cestu se vydal Volkswagen Golf TDI Clean Diesel, což je Golf osazený naftovým dvoulitrem o výkonu 110 kW (150 k), který navštívil 48 států a ujel 8 233,5 mil, tedy v přepočtu 13 250,53 kilometrů. Na zdolání celé trasy potřeboval šestnáct dnů.

Kombi | Volkswagen | Premiéry | První svezení | Volkswagen Golf

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Průměrná spotřeba se nakonec ustálila na hodnotě 2,9 l/100 km. To pro tuto cestu po Americe znamená nový rekord. Jak už ale asi víte, na Hondu to nestačí. Ta se projela Evropou (13 498 km, ovšem za 25 dnů) s průměrnou spotřebou 2,82 l/100 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků