Také Toyota Yaris dodrží pravidlo „po třech letech facelift“. První snímky zde

Na trhu je nepsaným pravidlem, že by po třech letech od představení nového modelu měl přijít facelift. Tohle pravidlo už bylo potvrzeno v mnoha případech a dalším takovým bude Toyota Yaris. Ta se světu představila coby třetí generace v roce 2011, takže už je nejvyšší čas.

Testy | Zajímavosti | Toyota | Premiéry

Test: Toyota Yaris 1,33i CVT - velký krok

Na internetu lze dohledat první snímky odhalující, o co se zhruba bude jednat. Modernizace podle nich vypadá naprosto klasicky. Jiný je přední nárazník, úprav se dočkala také maska chladiče nebo přední světlomety. Novinky pak najdeme také vzadu, opět se týkají nárazníku a zadních světel.

Testy | Toyota

Test: Toyota Yaris 1.0 VVT-i – více netřeba

Japonský trh se může těšit rovněž na provedení RS, které dostalo ještě agresivnější výraz, jiná litá kola a sportovně laděný interiér. Podrobnější informace ale schází, takže nezbývá, než si na ně počkat. Dlouhé čekání by to být nemělo.

Toyota RAV4 2.231
Rok výroby: 2006
Stav: 133 880 km
Cena: 140 000 Kč
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 1999
Stav: 168 592 km
Cena: 26 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 310 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek