Také Tesla Model S může být čtyřmístným autem s dvojicí křesel vzadu

Stejně jako Range Rover, Jaguar a mnoho dalších, může být nově i Tesla Model S vybavena dvojicí křesel ve druhé řadě. Americká automobilka představila tzv. Executive Rear Seats tak trochu v tichosti už na detroitském autosalonu.

Zájemci si musí připravit dva tisíce dolarů. Jenže abyste si vůbec mohli připlatit za luxusní druhou řadu sedadel, je potřeba před tím zaškrtat ještě několik dalších položek v nabídce.

Video | Elektromobily | Crashtesty | Sedany | Tesla | Elon Musk

Tesla Model S prošla testem Euro NCAP s maximálním hodnocením

Konkrétně jde o kožené čalounění interiéru, které je dostupné ve třech odstínech za cenu 1500 dolarů, za stejnou sumu je potřeba ještě pořídit Alcantarou čalouněný strop a navíc přidat 3500 dolarů za „premium interior package“. Dohromady vyjde příplatek za dvě křesla vzadu na 8500 dolarů, tedy zhruba 206 000 korun.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Za tuto cenu dostanete čtyřmístný interiér, který vypadá na fotkách velmi luxusně. Zadní sedadla jsou vyhřívaná a na místě prostředního cestujícího najdete odkládací prostor a držáky nápojů. Kdo by případně stále chtěl v autě převážet více než čtyři osoby, ten si může dokoupit ještě třetí řadu sedadel do zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Seat Exeo 1.998
Rok výroby: 2013
Stav: 140 560 km
Cena: 160 000 Kč
Seat Ibiza 1.39
Rok výroby: 2009
Stav: 141 719 km
Cena: 100 000 Kč
Seat Leon 1.986
Rok výroby: 2013
Stav: 129 262 km
Cena: 235 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků