Také Startech dorazil do Ženevy. Ukazuje upravený F-Type a další

Brabus, Hamann nebo Mansory... I příznivci tuningu si přijdou v Ženevě na své. A nemusí to být pouze fanoušci jmenovaných společností. Svůj stánek zde totiž má také Startech. Sice v tomto případě „nelétají tisícovky koní vzduchem“ jako u Mansory, úpravy jsou to ale designově velmi povedené.

Tuning | Zajímavosti | SUV | Autosalony | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Tím nejdůležitějším je prezentace vylepšeného F-Typu Coupé, což je úprava, která si v Ženevě odbyla světovou premiéru. Zájemci mohou sáhnout po doplňcích zlepšujících aerodynamiku typu předního spoileru, bočních prahů nebo zadního difuzoru. Startech také nabízí kola o velikosti 21", přičemž na výběr jsou dvě verze a případně si můžete na svůj F-Type nechat nasadit i sportovní pružiny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hlavní novinkou Startechu je upravený Jaguar F-Type. Úpravy jsou to relativně decentní, ale výsledek vypadá o to lépe. 

Tím nejlepším je ovšem interiér. Kromě drobností typu podsvícených prahů je v nabídce především perfektní kožené čalounění, přičemž Startech vám kůží potáhne všechno možné od sedadel, přes palubku, až po strop.

Společnost vyladěnému F-Typu dělá upravený Defender postavený na osmnáctipalcových litých kolech, doplněný o panoramatická boční okna, vyhřívaná a elektrická zpětná zrcátka, sportovní sedadla Recaro, kožené čalounění a další podobné drobnosti. Kdyby vám limitovaná série Autobiography přímo od Land Roveru nestačila, toto bude řešení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ani Defender se nevyhnul tuningu. Malá devadesátka dostala nová zadní okna, elektricky ovládaná zpětná zrcátka a sportovní sedačky. 

Dostalo se ale také na Range Rover s prodloužený rozvorem náprav. Ten je pro změnu posazen na kolech ve velikosti 23", blatníky jsou rozšířené, nárazníky upravené a třeba výfuk obdržel klapku pro patřičný zvukový doprovod. V podstatě to stejné pak postihlo i Range Rover Sport pouze s tím rozdílem, že design nových prvků je trochu jiný.

Tuning | Autosalony | Sportovní auta | Premiéry | Mercedes-Benz | Ženeva 2015

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

A abychom měli výčet stánku Startech kompletní, nemůžeme zapomenout na Range Rover Evoque. Ten obdržel zlatá kola ve velikosti 22", jiné koncovky výfuku, jiné nárazníky a speciální barvy. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 100 000 Kč
Jaguar S-Type 2.967
Rok výroby: 2001
Stav: 169 733 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků