Také Škoda Fabia Combi má svou premiéru za sebou [fotogalerie]

Možná ještě více pozornosti než třetí generace Fabie poutá na stánku automobilky Škoda nová Fabia Combi, která se odhalila až těsně před pařížskou premiérou. Novinka narostla na délku o 10 mm, na šířku přibrala plných 90 mm a zároveň je oproti končící generaci nižší o 31 mm.

Škoda | Autosalony | Byznys | Nová Fabia | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Nová Škoda Fabia: Naprostý základ od 234 900 korun

Zavazadelník zvládne v základním uspořádání 530 litrů, což představuje nárůst o 25 litrů. Maximum dostupné po sklopení zadních sedaček činí 1395 litrů. Ložná plocha je široká 960 mm (+2 mm), nakládat můžete předměty dlouhé až 1,55 m. Nákladová hrana je ve výšce 611 mm. Kromě zavazadelníku se zvětšila také šířka interiéru. Vpředu činí rozdíl 21 mm, vzadu 8 mm.

Škoda | Autosalony | Paříž 2014 | Škoda Fabia

Škoda Fabia má za sebou pařížskou premiéru. Zde jsou první živé fotky

V nabídce najdeme tři benzinové a tři vznětové motory. Vše samozřejmě plní normu Euro 6. Benzinové jednotky začínají na výkonu 55 kW (75 k) a končí u 81 kW (110 k). Trojice vznětových tříválců pokryje výkonové spektrum od 55 kW (75 k) po 77 kW (105 k).

Prodávat se začne Fabia Combi začátkem příštího roku. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků