Také Porsche Cayenne Diesel může mít „Launch Control“. Zlepší se o 0,1 s

Dávno jsou pryč doby, kdy byla automobilka Porsche odsuzována za produkci SUV a vozů osazených naftovým motorem. Prodeje ukázaly, že šlo o správné rozhodnutí a že o podobná auta zájem je. A tak Porsche nabídku i nadále rozšiřuje o další modely nebo o drobné detaily, které ale byly dříve vyhrazeny pouze sportovním modelům. Třeba funkce Launch Control, kterou můžete nově dostat také v kombinaci s Cayennem Diesel.

Testy | SUV | Porsche

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Nejde ale o plnohodnotný systém, jak ho známe z ostatních modelů. Porsche ho také označuje jako Performance Start. Princip je ovšem stejný. Zvolíte režim Sport Plus, zařadí D, sešlápnete brzdu a dáte pedál plynu na podlahu. Objeví se hláška o aktivaci systému Performance Start a po uvolnění brzdy naftový Cayenne vyrazí co nejsvižněji vpřed.

SUV | Video | Sportovní auta | Premiéry | Porsche

Také Porsche Cayenne GTS postihl downsizing. Osmiválec je minulostí

Jak asi očekáváte, v kontextu poměrně velkého auta, které navíc nemá pod kapotou zas až takové množství koní (262 k), jde spíše o věc na parádu. Ostatně Porsche slibuje zlepšení času při sprintu z nuly na stovku pouze o jednu desetinu sekundy (7,2 s vs. 7,3 s).

A to je rozdíl, který velmi pravděpodobně ani nepoznáte. Ale jak se říká, „náš zákazník, náš pán“. Kdo má zájem, ten nechť si připraví na efektní naftový start 760 euro. 

Testy | SUV | Sportovní auta | Porsche

Test Porsche Cayenne GTS - kdo šetří...

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků