Také Nissan GT-R se ukáže v Tokiu. Nová verze dostane 550 koní

Také automobilka Nissan se bude chtít ukázat na svém domácím autosalonu. Kromě divokého crossoveru Juke-R zde japonský výrobce představí modernizované provedení svého supersportu GT-R. Na první pohled žádné novinky neodhalíte, což vlastně ani nemůžete, protože designu se změny prakticky netýkají. To nejdůležitější se odehrálo pod kapotou.

Mercedes-Benz | Audi | Lexus | Ferrari | Porsche

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec dostal poprvé od svého uvedení na trh v roce 2007 výraznější inovace. Neměnil se pouze software řídící jednotky a výfuk, přepracovaná je hlava válců s novými ventily a kompletně celé sání. Vše s cílem získat kromě většího výkonu také rychlejší reakce na pokyny řidiče. Aktuální verze nabízí maximum 530 koní a 612 Nm, nové provedení přijde s maximem 550 koní a 632 Nm. Spotřeba klesla o dvě deci na 11,8 l/100 km.

Změny se týkají také podvozku, výbavy a interiéru. Za příplatek si můžete pořídit paket Track Pack, který přinese ještě lepší odpružení, vylepšené brzdy, lehčí kola a spoiler určený speciálně pro tuto verzi. Kvůli snížení hmotnosti pak přijdete o zadní sedadla. V Japonsku se začne vylepšené GT-R prodávat koncem listopadu, do Evropy přijde v lednu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 320 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 100 000 Kč
Nissan Micra 1.24
Rok výroby: 2008
Stav: 164 698 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků