Také Nissan GT-R se ukáže v Tokiu. Nová verze dostane 550 koní

Také automobilka Nissan se bude chtít ukázat na svém domácím autosalonu. Kromě divokého crossoveru Juke-R zde japonský výrobce představí modernizované provedení svého supersportu GT-R. Na první pohled žádné novinky neodhalíte, což vlastně ani nemůžete, protože designu se změny prakticky netýkají. To nejdůležitější se odehrálo pod kapotou.

Audi | Mercedes-Benz | Lexus | Ferrari | Porsche

Jedenáct supersportů vedle sebe. Podívejte se, kdo je nejrychlejší

Dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec dostal poprvé od svého uvedení na trh v roce 2007 výraznější inovace. Neměnil se pouze software řídící jednotky a výfuk, přepracovaná je hlava válců s novými ventily a kompletně celé sání. Vše s cílem získat kromě většího výkonu také rychlejší reakce na pokyny řidiče. Aktuální verze nabízí maximum 530 koní a 612 Nm, nové provedení přijde s maximem 550 koní a 632 Nm. Spotřeba klesla o dvě deci na 11,8 l/100 km.

Změny se týkají také podvozku, výbavy a interiéru. Za příplatek si můžete pořídit paket Track Pack, který přinese ještě lepší odpružení, vylepšené brzdy, lehčí kola a spoiler určený speciálně pro tuto verzi. Kvůli snížení hmotnosti pak přijdete o zadní sedadla. V Japonsku se začne vylepšené GT-R prodávat koncem listopadu, do Evropy přijde v lednu.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Nissan Juke 1.461
Rok výroby: 2011
Stav: 130 600 km
Cena: 180 000 Kč
Nissan Qashqai 1.197
Rok výroby: 2014
Stav: 49 407 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Note 1.386
Rok výroby: 2010
Stav: 116 459 km
Cena: 105 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků