Také na Ferrari tvrdě dopadá ekonomická recese

Ačkoli má značka Ferrari velké plány a staví další a další nová auta, zdá se, že globální recese dosáhla i na ni. Podle agentury Bloomberg v Maranellu přikročí k propouštění, neboť výrobní plány na rok 2011 mají být zhruba poloviční, než se čekalo. Prvním impulzem údajně bylo, že sesterská společnost Maserati výrazně zkrátila své objednávky na motory Ferrari, což se promítne do hospodaření obou firem.

U Ferrari plánují zrušit 120 administrativních pracovních míst a 150 pozic v dílnách, zároveň se má produkční linka zastavit, takže si 600 zaměstnanců udělá na týden prázdniny. Tyto zprávy je pochopitelně nenechávají klidnými, pročež na začátku týdne proběhla čtyřhodinová stávka. Ale čísla hovoří jasně, místo plánovaných 20 000 vozů se jich letos vyrobí pouze 11 100. Pro dokreslení situace odplňme, že vloni v Maranellu vyrobili 4 500 motorů pro Maserati, přičemž v roce 2008 jich bylo takřka dvakrát tolik...

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek