Také Lexus CT200h už má aktuální týmovou vizáž. Zde jsou první fotky

Začalo to představením nové generace Lexusu GS, následoval důkladný facelift LS, modernizace modelu RX nebo představení velmi povedeného nového vydání řady IS. Všechna zmíněná auta pojí jedna společná věc.

V rámci generační obměny nebo faceliftu se na nich objevila nová agresivní maska chladiče. Mimochodem podle toho, co jsme si mohli prohlédnout na stánku Lexusu ve Frankfurtu, to vypadá, že s tímto trendem japonští designéři jen tak nepřestanou.

Video | Autosalony | Hybridy | Premiéry | Frankfurt 2013 | Lexus

Lexus LF-NX vyzývá na souboj Audi Q5 a další německá SUV

Posledním, kdo zatím ještě nedostal novou týmovou vizáž, byl model CT200h, který se dočkal právě v těchto dnech. Na Guangzhou Motor Show se přesně 21. listopadu představí modernizované provedení. Lexus prozatím ještě nevypustil do světa oficiální a kompletní informace, ale už teď si můžeme prohlédnout, kterak nová agresivní maska malému Lexusu sluší.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A3 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 130 956 km
Cena: 205 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 158 174 km
Cena: 388 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek