Také Hyundai se chystá na Pikes Peak. Připravuje speciál s výkonem 900 k

Pokud si vzpomínáte na loňský ročník Pikes Peak, pak určitě dobře víte, že Rhys Millen za volantem speciálu Hyundai vytvořil nový rekord, když tuto trať zdolal devět minut a 46,164 sekund. Stejný tým i stejný jezdec se představí také na blížícím se ročníku 2013, přičemž cíle jsou celkem logicky pouze ty nejvyšší.

Zajímavosti | Video

Rhys Millen a jeho výjezd v driftech na brazilskou horu (video)

Letos Hyundai znovu nasadí do závodu Genesis Coupe, který ovšem na rozdíl od toho loňského bude v mnoha ohledech jiný (samozřejmě lepší). Starý speciál nabízel výkon 700 koní, ten letošní bude ještě o 200 koní výkonnější. Základ motoru ale zůstává stejný, tedy sériově vyráběný vidlicový šestiválec. Pohon obstará opět zadní náprava.

Ještě důležitější novinkou je nižší hmotnost. Hyundai chce maximálně využít karbon a titan. Díky tomu by měl být speciál určený pro rok 2013 lehčí oproti tomu loňskému o více než 400 kg. Vývoj nového stroje zmapuje celkem dvanáct videí. Zde jsou první dvě. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 100 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků