Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Aby mohla Honda splnit svůj slib a kolem roku 2020 začít nabízet automobily schopné jízdy bez řidiče, hodlá využít rovněž zkušeností specialistů společnosti Waymo, což je divize společnosti Google zřízená právě pro vývoj autonomních aut. 

Honda v tiskové zprávě oznámila, že jedná o instalaci technologie Waymo do svých aut.

"Tato technická spolupráce mezi výzkumníky Honda a týmem pro vývoj technologie automatického řízení Waymo umožní oběma společnostem seznámit se s možnostmi instalace snímačů, softwaru a počítače systému automatického řízení do vozů Honda," uvádí se v tiskové zprávě. Japonská automobilka pro začátek poskytne společnosti Waymo svá auta, do kterých Američané instalují svoji technologii. Vozy se pak budou v reálném provozu testovat ve čtyřech městech USA. 

Waymo již spolupracuje s koncernem FCA. Svoji technologii již zabudoval do nové verze modelu Chrysler Pacifica.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 126 640 km
Cena: 165 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků