Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Aby mohla Honda splnit svůj slib a kolem roku 2020 začít nabízet automobily schopné jízdy bez řidiče, hodlá využít rovněž zkušeností specialistů společnosti Waymo, což je divize společnosti Google zřízená právě pro vývoj autonomních aut. 

Honda v tiskové zprávě oznámila, že jedná o instalaci technologie Waymo do svých aut.

"Tato technická spolupráce mezi výzkumníky Honda a týmem pro vývoj technologie automatického řízení Waymo umožní oběma společnostem seznámit se s možnostmi instalace snímačů, softwaru a počítače systému automatického řízení do vozů Honda," uvádí se v tiskové zprávě. Japonská automobilka pro začátek poskytne společnosti Waymo svá auta, do kterých Američané instalují svoji technologii. Vozy se pak budou v reálném provozu testovat ve čtyřech městech USA. 

Waymo již spolupracuje s koncernem FCA. Svoji technologii již zabudoval do nové verze modelu Chrysler Pacifica.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků