Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Aby mohla Honda splnit svůj slib a kolem roku 2020 začít nabízet automobily schopné jízdy bez řidiče, hodlá využít rovněž zkušeností specialistů společnosti Waymo, což je divize společnosti Google zřízená právě pro vývoj autonomních aut. 

Honda v tiskové zprávě oznámila, že jedná o instalaci technologie Waymo do svých aut.

"Tato technická spolupráce mezi výzkumníky Honda a týmem pro vývoj technologie automatického řízení Waymo umožní oběma společnostem seznámit se s možnostmi instalace snímačů, softwaru a počítače systému automatického řízení do vozů Honda," uvádí se v tiskové zprávě. Japonská automobilka pro začátek poskytne společnosti Waymo svá auta, do kterých Američané instalují svoji technologii. Vozy se pak budou v reálném provozu testovat ve čtyřech městech USA. 

Waymo již spolupracuje s koncernem FCA. Svoji technologii již zabudoval do nové verze modelu Chrysler Pacifica.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 156 879 km
Cena: 129 000 Kč
Honda FR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 141 769 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 199 518 km
Cena: 179 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků