Také Ford Mondeo 2.0 TDCI může mít skoro 240 koní. Po menším tuningu

V kategorii kolem Volkswagenu Passat budete těžko hledat nějaký silnější naftový dvoulitr, než jaký nabízí právě německý koncern pro svůj bestseller. Třeba Mondeo také má ve své nabídce dvakrát přeplňovaný diesel s objemem dvou litrů, jenže ten končí na výkonu 154 kW (210 koní). Stačí ale menší úprava a rázem je výsledek téměř tam, kde sériový Passat.

Testy | Volkswagen | Sedany | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat 2.0 Bi-TDI B8: Jak jezdí ten nejsilnější?  

Tuning pro motor 2.0 TDCI Bi-Turbo v kontextu Fordu Mondeo aktuální generace představila společnost Mcchip-dkr. Ta nabízí případným zájemcům úpravu softwaru, která zvedne základní parametry z původních hodnot 154 kW (210 k) a 450 Nm na 173 kW (235 k) a 506 Nm.

Testy | Kombi | Ford | Ford Mondeo

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Další podrobnosti si zatím zmíněná společnost nechala pro sebe, v krátké zprávě ale ještě uvádí, že navýšení výkonu má za následek také vyšší maximální rychlost. Dvakrát přeplňovaný Ford Mondeo teď zvládne až 234 km/h. To ovšem nakonec není příliš velký rozdíl vzhledem k tomu, že standardní kombi s tímto motorem umí nejvíce 228 km/h a liftback zvládne 233 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2005
Stav: 164 409 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků