Také Ford Focus ST posiluje. Pod kapotou může mít 275 koní

Někteří jsou toho názoru, že koní pod kapotou není nikdy dost. A tak Octavia posílila na 169 kW (230 koní), Seat Leon na 213 kW (290 koní), Golf R dostane možná i více než 400 koní a stranou nakonec nezůstane stát ani Ford se svým Focusem ST. I ten můžete být o něco silnější, stačí když si u Ford Performance Parts objednáte sadu úprav, kterou dnes automobilka představila.

Video | Hatchbacky | Ford | První svezení | Ford Focus

Ford Focus ST dorazil na český trh i s dieselem [první jízdní dojmy]

Základem úpravy je nový software řídicí jednotky, který kromě vyššího výkonu zařídí také rychlejší odezvu na plynový pedál. Auto pak celkově nabídne místo 184 kW (250 koní) vrchol výkonu 202 kW (275 koní) a točivý moment posílí z původních 360 Nm na 400 Nm.

Testy | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Špatnou zprávou ale budiž fakt, že se tato novinka zatím týká pouze amerického trhu, kde vás balíček zvyšující výkon vyjde na 1900 dolarů. Ford pak svým americkým zákazníkům slibuje také zachování tovární záruky po dobu tří let.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků