Také elektrický Volkswagen Golf bude „pomáhat a chránit“

Ve službách policie jsme už viděli všechna možná auta od supersportů až po ta ekologicky zaměřená. Volkswagen už zítra (9. září) představí v Lipsku další příspěvek do této kategorie. Pro potřeby policie upravil elektrickou verzi Volkswagenu Golf.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Fascinace | Cestování

10 nejneuvěřitelnějších policejních aut z celého světa

Žádné radikální změny ale nečekejte. Elektrický Golf dostal polepy německé policie, diodové majáky a do interiéru základní vybavení potřebné pro policii. Vše ostatní zůstalo při starém.

Elektrický Volkswagen Golf používá elektromotor s parametry 85 kW a 270 Nm. Zrychlení z nuly na 60 km/h proběhne za 4,2 s, akcelerace na stokilometrovou rychlost je otázkou 10,4 s. V závislosti na profilu silnice a počasí se dojezd tohoto elektromobilu pohybuje v rozmezí od 130 do 190 kilometrů.

Video | Elektromobily | Volkswagen | Volkswagen Golf

Reklama na e-Golf ukazuje, co vám elektromobil v životě vezme

Mimochodem elektrický Golf se spolu s BMW i3 a Nissanem Leaf nedávno dostavil do naší redakce na test. V dohledné době můžete očekávat podrobné srovnání, které bylo velmi zajímavé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků