Také divize Renault Sport počítá s přítomností hybridních systémů

Budoucnost sportovních aut je hybridní. Nedávno jsme tu měli zprávu o tom, že divize AMG se chystá na přechod k hybridům, Toyota GT86 bude také v nové generaci hybrid a přidat můžeme další aktualitu, která se týká pro změnu sportovní sekce automobilky Renault. I zde se počítá s výměnou klasických benzinových motorů za hybridní systémy.

Bezpečnost | Život řidiče | Sportovní auta | Srovnávací testy | Volkswagen | BMW | Renault | Názory | Volkswagen Golf

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

V rozhovoru pro britský Autocar to řekl Patrice Ratti, generální ředitel Renault Sport Technologies. Podle něj je sice zatím na čistě elektrický sportovní vůz příliš brzy, protože je k tomu potřeba mnoho těžkých baterií, ale Renault Sport se zajímá o hybridy. Jejich výhodou je především nízká produkce CO2 a také svižná akcelerace.

Sportovní auta | Mercedes-Benz | Hybridy

Potvrzeno: Mercedes-AMG přejde do roku 2020 na hybridní pohon

Podle názoru Patrice Ratti budou elektrické a hybridní systémy připraveny pro použití ve sportovních autech značky Renault zhruba za pět až deset let. Protože ale zrovna u elektrických systémů jde vývoj hodně rychle kupředu, čemuž pomáhá také seriál Formula E, které se Renault účastní, nelze zcela vyloučit, že to nakonec bude i dříve. 

Renault Fluence 1.5
Rok výroby: 2012
Stav: 119 269 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2010
Stav: 140 363 km
Cena: 115 000 Kč
Renault Scénic 1.461
Rok výroby: 2007
Stav: 151 327 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků