Také Citroën C4 má po faceliftu. Novinky jsou klasické

11 komentářů

Spacer
12. prosince • 22:40

Dizajn pekný, ale už trocha okukaný. Dnes C4 tromfuje Peugeot 308. ;-)

Antiautomat
11. prosince • 20:49

uuu, pekne auto, rozhodne krajsie ako golf. Ta farba mu slusi. Za dizajn davam jednotku a to sa u mna stava dost vynimocne.

Honza
11. prosince • 13:33

To není kýč, ale překvapivě asi nejlepší auto ve třídě, minimálně v poměru cena/výkon. Najezdil jsme s ním 30 tis., a porovnávám s Focusem, Golfem, Octavií, P308 a Astrou.

xfaktor
11. prosince • 20:11

Kdyby to bylo nejlepší auto ve třídě, asi by frantíci neprodávali těch pár kusů, co toho prodávají, ale podstatně víc. Oproti Golfu a Focusu toho prodají třetinu.

vsl
5. února • 14:32

Neviem prečo niekto zaujato honoti auto -Citroen C4 II keď v ňom nikdy nesedel.Keby si to auto vyskúšal Citroen C4 II,nikdy viac by take somariny nenapísal.Už som mal rôzne auta ale musím skonštatovať že je to auto skutočne najlepšie v danej triede.

Quebe
11. prosince • 20:41

Zajímavá logika - co se prodává nejvíc, je nejlepší. Vůbec to nemůže být např. davovým chováním lidí...

jirka o.
11. prosince • 16:18

.presne,mam na nem najeto 75tkm za dva roky a v 1.6hdi je to za ty penize skvely vuz..

řidič
11. prosince • 18:01

Plakátoví mistři co najedou pár km, když mají na benzín a táta jim to na chvíli půjčí jsou největší znalci, to jste netušil??:-D

Petr
11. prosince • 13:28

Před faceliftem tam byly alespoň motory bez turba a jenom čtyřválce. Nesměřuje to dobrým směrem.

mpolan
11. prosince • 14:49

Dokud bude hloupá EU hodnotit spotřebu dle současné metodiky, půjdou auta do háje.

Marek
11. prosince • 12:41

to je kýč na kolech :-D

Doporučujeme

Články odjinud