Také Citroën C4 Cactus je autem roku. Vybrali si ho dánští novináři

Zatímco ve Skotsku volili tamní novináři auto roku 2014, kterým se nakonec stal Hyundai i10, v Dánsku už kolegové vybrali auto pro rok 2015. A výsledek je celkem překvapivý, protože se vítězem nestal ani Passat, ani Mondeo nebo třeba Škoda Fabia. Vítězem je Citroën C4 Cactus.

Autosalony | Premiéry | Paříž 2014 | Citroën

Citroën C4 Cactus Airflow 2L jezdí na vzduch (a za dva litry na sto)

Za pozornost určitě stojí také rozdíl, s jakým Cactus porazil své soupeře. Zatímco Citroën získal celkem 148 bodů, druhý Passat dostal pouze 87 bodů a třetí Mondeo o další čtyři body méně. Čtvrtá pak skončila v Dánsku Corsa, pátý Qashqai, šesté BMW 2 Active Tourer a sedmý Mercedes-Benz třídy C.

Zajímavosti | Škoda | Volkswagen | Ford | Mercedes-Benz | Názory | Mazda

Anketa Auto roku 2015 zná pět finalistů. Podívejte se, kdo postoupil

Česká anketa Auto roku 2015 bude vyhlášena v lednu, nicméně už teď je jisté, že se dánské drtivé vítězství Citroënu u nás opakovat nebude. Cactus totiž mezi pět finalistů nepostoupil. Titul nejlepšího auta pro rok 2015 získá Passat, Monedo, Fabia, Mercedes-Benz třídy C nebo Mazda3

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků