Také Audi Prologue Avant má svou premiéru za sebou

Druhou novinkou, kterou dnes večer představila automobilka Audi světu, je koncept Prologue Avant. Podobně jako u studie, se kterou se vytasil Volkswagen, také tato novinka především ukazuje nový design. Takto nějak budou vypadat následující modely značky.

Kombi | Premiéry | Audi | Ženeva 2015

Koncept Audi Prologue Avant: 3.0 TDI, 455 koní a spotřeba 1,6 l na 100 km

Studie Prologue ale není sama o sobě světovou premiérou, stejný koncept se představil už v listopadu minulého roku na autosalonu v Los Angeles. Zatímco napoprvé šlo o kupé, v Ženevě je k vidění verze kombi. Že by Audi nasadilo podobnou taktiku představování série konceptů, jako zhruba před rokem použila automobilka Volvo?

Život řidiče | Kupé | Premiéry | Audi

Koncept Audi Prologue napovídá budoucí design značky

O pohon futuristicky vypadajícího kombíku se opět stará hybridní jednotka. Jejím základem je naftový třílitrový šestiválec. Výkon celého systému činí 335 kW (455 k) a točivý moment dosahuje na 750 Nm. Na stovce je Prologue Avant za 5,1 s, spotřeba se má bezpečně vejít pod dva litry. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků