...ked sa moze udavat spotreba, ktora je v reale nedosiahnutelna, preco by sa nemohli vyrabat auta, kde sa neodporuca sediet na mieste spolujazdca. Ked sa vyrabaju auta vybavene tzv.autopilotom, ktory s realnym autopilotom nema takmer nic spolocne, tak co je na jednej blbej nalepke take divne?
To není pravda,každý kdo má koktu 1.9 ropu tvrdí ze spotřeba někde kolem 4 i když mají 19ky hlíny... :D jinak krasne shrnutí
"Některým vozům airbagy deaktivovala a na palubní desku u spolujezdce umístila samolepku s doporučením zde nesedět."Ještěže nejsou vadné bagy na místě řidiče. :-))
Ne to není možné. Pepa tady v diskuzi říkal, že japonská auta jsou nejlepší a šmejdy dělá hlavně švidelwagen! :-D
Chcete přežít nehodu? Nalepte si do auta samolepku:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Tak směšné to nebude. Kvůli podvodnému SW v dieselech nebo problémy s rozvody TSI je tady už roky nablito. Můžete se vsadit, že za zaseknuté plynové pedály, nebo nefunkční a nebezpečné airbagy tady místní "VW fans" japonce kritizovat nebudou. To jsou přece kvalitní auta a zamlčování problému od roku 2004 je ukázkový příklad pro zákaznického servisu.:-D
Keď ta informácia o zamlčovaní od roky 2004 nebude len v rovine, že jedna pani povedala, tak bude nasledovať pokuta. Zatiaľ sa úmyselný podvod dokázal len VAGu.
Úmyslný podvod se dokázal řadě automobilek, včetně Fiatu, Renaultu, Mazdy, Opelu.... Většina těchto automobilek překračuje emise NOx řádově více než VW, vtip je v tom, že neprodávají diesely v USA. V Praxi má VW nejčistší diesely na trhu (pokud se dá diesel vůbec nazvat čistým)http://equaindex.com/equa-air-quality-index/... A tak zatím co VW byl USA chycen na rozdíl mezi laboratorním měřením a praxí, v Evropě k tomu neexistuje právní rámec, a tak si Renault může v klídku překračovat normu 25x, ale dokud se sám nepřizná, je nepostižitelný.
qwertz: Úmyslný podvod se prokázal jen a pouze VW a jednalo se o rozpoznání právě probíhajícího laboratorního měření řídící jednotkou s následnou úpravou map určených přesně pro tento daný typ měření. 99% lidí, včetně tebe, vůbec netuší, čeho se týká pseudokauza dieselgate. To, že mají všechny automobily jiné hodnoty v laboratoři a v reálném provozu je logická věc, jinak tomu ani být nemůže. Laboratorní test nebude nikdy, opakuji nikdy, odpovídat reálnému provozu už ze své podstaty. Všechny tebou jmenované automobilky, o kterých se mylně domníváš, že podvádí, v laboratoři splňují vše co mají. Vše ostatní je irelevantní. Já v podstatě vůbec nechápu tu hysterii kolem laboratorních a reálných hodnot. Jak už jsem psal, už ze své podstaty je snad jasné, že ty hodnoty budou rozdílné. Co na tom kdo nechápe? Objevili Ameriku.
Bla bla bla. Ta vaše pohádka má jednu zásadní vadu. "Podvod" WV byl dokázán v USA, nikoliv v EU. Kdyby ty vaše nesmysly platily, měl by VW problém v Evropě, jenže oni ho dodnes nemají a v EU žádnou pokutu neplatí.Jedním z pravidel EURO testů je zákaz rozpoznání měřicího cyklu a následná úprava parametrů motoru. Současně je povoleno změnit chování motoru (a překročit tak limity) za účelem ochrany motoru. Výše uvedené automobilky například prokazatelně změní chování motoru poté, co z parametrů jízdy je zřejmé, že nejde o Euro test. Takže když automobilka změní mapu motoru pár sekund poté, co reálný řidič jede jinak než EURO test (např. rozjíždí se o 1s déle), můžete s klidem tvrdit, že o vlastnost SW motoru. Když něco v EURO testu trvá 10s, a řidiči to trvá 11s, můžete natvrdo změnit chování motoru po 11s a tvrdit, že je to vlastnost a ne rozpoznání testu. Dokud se nepřiznáte, je to slovíčkaření pro právníky a nikdo na vás nemůže. Toto zcela iracionální chování řízení motoru, jehož jediným smysluplným vysvětlením je obcházení emisních testů, bylo prokázáno u většiny výrobců dieselů. Jenom jedinec s IQ houpacího koně si může myslet, že ty laboratorní emise splní samovolně náhodou, aniž by test rozpoznali a optimalizovali, což je zakázáno. V EU jen není nástroj, v USA stačí, že nesplníte v eálném provozu, což se dokazuje snadno.:-P
qwertz: Zaprvé, celá ta moje reakce nebyl můj subjektivní pohled - názor na věc, ale pouhé konstatování volně dostupných fakt. To jenom upřesnění k té pomýlené pohádce. A zadruhé, pokud byl podvod prokázán v USA, tak byl automaticky prokázán i pro EU, páč se to týká stejných motorů pro oba trhy. Mimochodem se VW přiznal, takže není potřeba nic dokazovat, ale to ti asi uniklo. To, že se EU chová jak se chová je věc jiná. Každopádně já se snažil popsat situaci o které kde kdo píše, ale evidentně o tom nemá ani páru a vůbec netuší o čem píše.
Slušná přehlídka demagogie. VW byl prokázán fakt, že v reálném provozu neplní emisní limity v USA. Nic víc. Následkem toho se VW přiznal, že emisní testy v USA zfalšoval. Tečka.Evropy se celá tahle kauza netýká, protože v Evropské legislativě nelze podvod účinně prokázat, a totéž co VW dělají všichni, pravda s mnohem horšími výsledky v reálném provozu. Pokud někdo říká, že VW podváděl, má pravdu. Pokud někdo říká, že ostatní nepodvádí, je to hlupák. Podvádí všichni, jen je v Evropě nemožné je usvědčit.
Mýlíš se ty. VW byl prokázán fakt, že podvádí při měřícím cyklu. Ta organizace, která test prováděla, totiž simulovala měřící cyklus na silnici, nikoli na zkušebně, a přišla na zásadní rozdíly... A to spustilo celou tu lavinu.To, že reálný provoz neodpovídá měřícímu cyklu, je už něco jiného. To je nepochopitelné zanedbání ze strany EU, ale není to podvod ze strany automobilek.Ale tohle tu bylo vysvětleno mnohokrát, zjevně to tvůj mozek stále neumí pobrat. A nebo spíš jsi tak fanatický zastánce VW, že to prostě nepřijmeš v žádné situaci.
qwertz: :-)))) bavíš mě. Ještě jednou a naposled. VW se přiznal, takže v EU není potřeba něco účinně prokazovat, VW to prokázal sám. Už to konečně pochop. Jinak slovní spojení "prokázán fakt" je protimluv. Prokazuje se teorie ;-) Fakt je faktem, ten se nemusí prokazovat. Fakt je již prokázaná teorie. To je zase ukázka, že nevíš o čem mluvíš. Potom kdo je tady demagog.
když tak rád slovíčkaříte, a smějete se vlastní hlouposti, "přiznat se" neznamená "prokázáno".Můžete se přiznat třeba k letu na měsíc, to zda jste tam byl to vůbec nedokazuje.:-PA k těm vaším lžím. VW se přiznal k obcházení US testů. Existenci SW pro obcházení EURO testů opakovaně popřel, a nikdo mu nedokázal opak.http://www.wsj.com/articles/volkswagen-set-f... ... Hodláte-li tvrdit opak, prosím o odkaz, nejlépe na stránky VW, evropské komise, nebo některé ze státních agentur, dokazující skutečnost, že se VW přiznává k porušení emisních norem v Evropě.Oba víme, že nic takového nenajdete, a budete akorát za blbečka.:-D
VW se přiznal všeobecně k použití "podvodného" SW u určitých řad a typů motorů a tím pádem je úplně jedno, jestli se jedná o US testy nebo EU testy. A co se týče toho odkazu na porušování emisních norem, tak ten jaksi neexistuje, protože VW emisní normy plní a neporušuje, ostatně jako kterákoliv jiná automobilka, takže se logicky nemá v tomto kontextu k čemu přiznávat. To je totiž to, o čem se tady celou tu dobu bavíme. Že nevíš o čem ta kauza vlastně je.
takže mám pravdu. děkuji.
Nemáš...B-]
Pokud se to prokáže, tak je to na velký flastr pro Toyotu.
????O tomto priekaku sa vie uz minimalne rok - a doposial to nevyriesili.Inak - problem sa netyka len Toyoty.. Airbagy od Takata pouzivalo aj BMW a ine EU znacky. A Japonske samozrejme.
Text samolepky:V případě blížící se nehody vytáhněte pumpičku z přihrádky spolujezdce, připevněte k ní přiložený pouťový balonek a co nejrychleji pumpujte :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.