Tak trochu jiná Škoda Citigo: sportovní, designová

Škoda představí na celosvětově největším setkání fanoušků tuningu vozů koncernu Volkswagen zajímavou studii. U jezera Wörthersee odhalí model Citigo Rally.

Ze zatím jediné fotografie nelze vyčíst mnoho - zepředu vůz zcela jistě zaujme masivním předním nárazníkem a spojlerem s velkoryse pojatým nasávacím otvorem. Zádi vozu pak dominuje centrálně umístěna koncovka výfuku (podle sdělení Škoda Auto) a přítlačné křídlo, které navazuje na linii střechy.

Stabilitu a přesvědčivou trakci slibují nízkoprofilové pneumatiky na kovaných 18" kolech.

Sraz, který se koná u jezera Wörthersee po jedenatřicáté, začíná ve středu 16. května a potrvá do soboty 19. května.

Klepněte pro větší obrázek
Studie Škoda Citigo Rally. Dočkáme se vozu i na závodní dráze?
 
Foto: Škoda Auto
 
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 172 195 km
Cena: 92 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2003
Stav: 142 369 km
Cena: 60 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 7 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků