Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Octavia Scout má po modernizaci shodnou příď jako "civilní" liftback i kombík.

Podobné novinky, jaké již představila v klasické verzi octavie, a také v modelu RS, připravila mladoboleslavská automobilka také pro svoji Octavii Scout.

I nadále je vůz oproti běžné verzi o 30 milimetrů výše nad terénem a součástí sériové výbavy je paket pro špatné cesty. Ten obsahuje plastové kryty částí podlahy, včetně palivového a brzdového vedení.

Díky upraveným nárazníkům činí nyní přední nájezdový úhel 14,5 stupně vpředu a 16,6 vzadu.

Octavia Scout má vždy pohon všech kol, který se tentokrát poprvé pojí také s motorem 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. To ale  neplatí pro český trh, kde se automat (šestirychlostní) montuje pouze k motoru 2.0 TDI (135 kW). 

Škoda | Byznys | Kombi | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS 4x4 má svou cenu. Stojí o 60 tisíc více než Scout

Dalšími dvěma pohonnými jednotkami pod kapotou nadále jsou zážehová 1,8 TSI (132 kW) a kombinovanou spotřebou 6,8 litru a turbodiesel 2,0 TDI (135 kW) se spotřebou 5,1 litru.

V interiéru může být namontovaný nový infotainment s dotykovým displejem až 9,2 palce. Osádku teď může chránit například systém pro hlídání vozidel v mrtvém úhlu nebo Rear Traffic Alert. Ten varuje při couvání před vozidly blížícími se ze stran.

Z komfortních prvků leckdo ocení vyhřívaný volant. 

Novou verzi octavie scout můžete na následujících snímcích porovnat s tou, kterou Škoda nabízela dosud:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků