Tak teď vypadá indická Škoda Rapid. Evropská získá facelift na jaře

Indická verze škodováckého modelu rapid nemá po technické stránce s autem montovaným v Mladé Boleslavi prakticky nic společného. Vzhled ale chce značka na celém světě sjednocovat.

Od tohoto týdne začíná indické zastoupení automobilky Škoda nabízet model Rapid v modernizovaném provedení.

Vůz má teď jinou masku chladiče, přední nárazník, a do hlavních světlometů se dostala lišta s LED diodami pro denní svícení.

V interiéru je novinkou multimediální systém s dotykovým displejem 6,5 palce, dále asistenční systém pro rozjíždění v kopci, dešťový senzor, tempomat, či elektricky nastavitelná zpětná zrcátka.

Testy | Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Hatchbacky | Sedany | Škoda Rapid

Test ojetiny Škoda Rapid: Konečné řešení rozvodové otázky

Pod kapotou se nachází buď benzinový motor 1,6 MPI nebo dieselový agregát 1,5 TDI.   

Design nyní koresponduje se vzhledem fabie. Jinak je ale třeba upozornit, že po technické stránce nemá indický rapid s modely Škody vyráběnými pro evropský trh pranic společného. Jeho základem je starší Volkswagen Polo v karosářské verzi sedan.

V Evropě se také facelift připravuje, odtajněn ale bude až na jaře příštího roku.

Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 132 421 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 138 745 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků