Tajné: Francouze čekají diesel-hybridní zítřky

12 komentářů

salamoon
4. října • 23:55

no bohuzial zmena u volva sa mi nepaci.
odstupujuca generacia bola jednoducho najlepsia,ostava z nej vlastne uz iba c30(tu to caka coskoro),s40 a v50. :-(

corwin78
4. října • 10:52

Nová 60ka, mě na rozdíl od staré příliš neoslovila...

josé nepřijel
3. října • 12:47

ale protože PSA už na benzínový motory kašle, nic jinýho jim nezbejvá :-/

Pepek
4. října • 13:03

A co patri do mesta, nafta?
Jestli touzis po rakovine, tak cuchej naftovy motory, Emane.

josé nepřijel
4. října • 15:57

Popletl jsem titulek, to mas tak kdyz to necte cely, ty joudo :-P

krtek
4. října • 15:12

říká ti něco FAP filtr kterej koncern PSA používá už docela dlouho?

skip
4. října • 23:33

Pevné částice, které řeší FAP jsou jen jeden problém dieselů. Druhý jsou emise oxidů dusíku a síry a aromatických uhlovodíků, které jsou vyšší než u benzinových motorů. Pro diesely platí v rámci norem EURO vyšší přípustné limity, jejich zplodiny jsou i s FAP o dost škodlivější, než u benzinových motorů. Takže jestli něco nepatří do města a na silnice vůbec, je to diesel. Ale protože diesely mají menší spotřebu a tedy emise toho smrtícího CO2 a většina ekologů a eurokratů nic jiného, než CO2 nezná, jsou v Evropě fakticky zvýhodněny.

Pavel
4. října • 17:11

A říká ti něco kalifornský smog a z toho odvozené kalifornské emisní limity, které není schopen diesel splnit ani s FAP filtrem ? ;-)

puck
3. října • 21:48

benzin do města nepatří :-O

Peter75
7. října • 20:50

neviem kolko s dieslom jazdis ale mne sa vidi ze HDi a jemu podobni su vlastne len na frajerinu co sa dynamiky tyka. Jazdim s 2.0 HDi 110k. Ma to celkom solidny tah a v obmedzenom rezime otacok to vie urobit docela slusny odchod. Atmosfericky benzin z daleka taku akceleraciu odspodu nema a hlavne nie vysokootackove male motory.
Mne to ale nevadi a na benzinove atmosfery nedam dopustit. Na HDi mi totiz vadi, ze vykon nie je k dispozicii okamzite. Obzvlast neprijemne to je pri jazde 50-tkou s podtocenou 4-kou. Pri podradení na 3-ku je tam pomerne dlha odozva. Na atmosfere tam bleskurychle seknem aj o dva stupne nizsie, riadne na to dupnem a auto zrychluje len taky fukot. Jednoducho vzdy mam vsetko pod kontrolou. Navyse s atmosferou benzinom sa lepsie udrzuje konstantna rychlost bez tempomatu. Na HDi na to velmi casto musim pouzivat tempomat.Nie som si uplne isty, ci je na hybrid dobry diesel. Elektromotor totiz uzasne spolupracuje prave s benzinom. Pri nizkych otackach pomaha elektromotor brutalnym momentom. Vo vysokych taktiez sekunduje, ale tam sa prave prejavi vyborna "tocivost" benzinu..
Diesel v podstate pomoc v nizkych otackach nepotrebuje. Jedina vyhoda bude prave odstranenie turbodiery.. Vo vysokych otackach to ale nepomoze a diesel ostane dieslom.. Elektromotor totiz vo vysokych otackach velky moment nema tiez...

josé nepřijel
4. října • 0:51

:-O kua chyba :-))

Majk
3. října • 11:41

...ta kola, která má ta C4, by se mi líbila na mém autě. Já je CHCI!!!! :-)

Doporučujeme

Články odjinud