Vždyť to vypadá jak kříženec dvou Toyot: GT-86 a Priuse... Z Gétéčka to má příď a z Priuse záď... A celkově ten profil jsou taková 80.léta... Divné auto.
No nevím jestli se mam smát nebo brečet :D
ALE ZA TY PENÍZE, TO JE OK.
Jojo
Pro toho kdo ho bude chtít není nic jednoduššího než si založit nebo koupit podíl ve firmě v některém státě kde se bude prodávat a může jezdit na jejich doklady.
KarelAntonín: A jak velký podíl to musí být? Mohlo by to být jen pár akcií? Další podmínky, popř nějaký link atd? ...Ptám se proto, protože jak my máme ekovýpalné, tak bratři slováci mají registrace aut dle výkonu. A ty silnější osobáky jsou registračka cca 3000 euro :-O :-O :-O Takže nějaké starší Mercedes w140 600, Range Rover, Audi S8 pod mají docela smůlu. Tak místní jezdí na cizích číslech a mi nebylo technicky jasné, jak to aspoň chloupek legálně udělat. Na stránkách ministerstva když jsem to hledal bylo jen zmínka, že když jsi v zahraničí nad 185 dní, tak by jsis měl zaregistrovat vůz tam.
Bohužel link nevím jsou to osobní zkušenosti.Pokud se jedná o auto z Ukrajiny má tady v ČR značkách ГАЗ 31105 , který to udělal tak jak jak píšu výše - propsal se do firmy. Ty procenta nemusí být nijak vysoké stačí pár % záměrně nemluvím o akciích protože může jít i t.z.o.v což je jako naše s.r.o. Jak jsem se s ním bavil udělal to proto že by auto jednoduše nepřihlásil případně přihlásil, ale po takových úpravách že by se mu to nevyplatilo.S tím autem by si měl každý 2 nebo 3 měsíce přejet přes čáru , ale jelikož jsme v Schengenu tak to Policajti nemůžou kontrolovat.Pokud by si, ale chtěl vest starší auto na Ukrajinu tak se připrav že v podstatě budeš platit ještě více než na Slovensku nebo u nás protože to máš clo, akciz, poplatky Milicii za první přihlášení pokud tě to zajímá tady máš odkaz na kalkulátor http://autoconsulting.ua/custom.php... Jinak jak je to s Ruskem nevím, ale asi to bude podobné.Na Ukrajině je třeba zajímavé že auta Škoda jsou tu levnější než v ČR a před několika lety byli ještě výrazněji levnější takže rozdíl na Octě byl třeba 50-100000Kč
KarelAntoník: mi o východní blok až tak nešlo, byť ten Chevy Niva mi proti srsti ve své době nebyl . Spíš starší německé (americké) auto dotáhnout sem a provozovat na značkách nějakého tichomořského ostrova. Vanuatu, černá tabulka, na ní bílé palmy atd ;-) Známý má T815, na UA číslech, papírově ji tam prodal do nějaké firmy, ona mu potvrdila že dělá pro ně, tak tu s tím může jezdit. A silniční daň atd tradá. Dovoz ze západní Evropy na východ je ošemetná věc, taky jsem se díval, že tam mají dražší Mercedesy atd. Jenže je tam to clo (přes volnou hranici to jde jak kdy) jenže tam jsou prý nějaké nové předpisy že jdou zaregistrovat jen nějaké novější ročníky a plno restrikcí, že ten cenový rozdíl to úplně pomazalo. Některá nová auta levnější mají jj, stejně jako zápaďáci dražší než my, to si nevybereš.Není nad byrokracii a klacky pod nohama, pak je jeden km jízdy vykoupen 2 hodiny lítáním po úřadech. Přitom pohyb vpřed svépomocí, o který u automobilu jde, začíná být minoritní problém.
Tak s přihlášením na nějaký Tichomořský ostrov ti neporadím. Moje zkušenosti sahají pouze na Ukrajinu, protože jsem tam od roku 2006 doma.
tak v tom případě PRIVET;-) já tam byl 2x jako turista a s jednou slečnou z Dněpropetrovské oblasti si občas píšu
Tak tam to mám pomalu stejně daleko jako do Prahy. Jsem z Rivneho, Dubno.
Promiň, ale "by jsis", to je hrůza :-/
a nebo se přestěhovat, že...:-))
To je taky řešení a ne zrovna špatné:-D:-D:-D
Jinak tady jsou oficiální stránky výrobce http://tagaz-aquila.ru...
http://www.tagaz.ru/cars/AQUILA/...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.