Nebude to dlouho trvat a budeme tu mít elektromobily s paremetry 500kg, 5000Nm, 0-100 km/z za 2s, AWD, težiště v úrovni podlahy. To pak budete čumákovat, chytráci.
s těmito parametry počítej dojezd tak kilometr a kdo by chtěl tak výkoné auto, kterého si nikdo skoro nevšimne, protože mu chybí motorový zvuk. určitě je mnohem lepší požitek z jízdy, když ti k tomu řve přeplňovaná V8.
ta věc je šílená mě osobně se to vůbec nelíbí je to hrůůza. doufám, že se to nechytne (i když nepřeji nikomu nic zlého), protože výdat toto na ulicí nebo stím dokonce muset jezdit to by bylo opravdu za trest.
Teď je otázka jestli není tisíckrát horší vídat to slovo výdat!
Koncepce otevírání celého předku včetně střechy, je velmi praktická, zejména v Anglii kde skoro vůbec neprší. Takže při slejváku se nemůže stát, že si pak člověk sedne na mokrou sedačku.
Ak by si si pozrel na discovery seriál páty stupeň bolo tam povedané že tam sa snažili urobiť všetko z nepremokavých materiálov a stačí utrieť obyčajnov servitkou a hotovo
to auto sledujem uz dlho sa o tomto projekte hovori. toto nie je auto ktore sa ma vyrabat. tam je dolezity vyrobny proces a skelet, ktory sa bude ponukat dalej na milion karosarskych verzii roznym vyrobcom. skratka. genialita tohto projektu je vo vyrobnom procese,kde sa da takymto sposobom vyrobit v podstate aj SUV za ovela mensie naklady ako konvencna vyroba. chlapik vie co robi. je to genialny konstrukter.
však o tom žádná, Murray to vzal za správný konec, jen tato verze mi nepřišla moc praktická :)
Ne u auta, které se vejde celé pod deštník. :-)
Alebo pri stati do kopca, kde je problem otvorit aj obycajne dvere, aby sa nepribuchli...kazdopadne sa cudujem, ze pri minivozoch, kde sa bojuje o centimetre, je interier voci blatnikom taky uzky. Boky mohli byt zarovno blatnikmi a ziskalo by sa tak 5 cm vnutorneho pristoru navyse.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.