Synek parkoval Forda na Vltavě

Na Vltavě u Smetanova nábřeží se natáčel spot se skifařem Ondřejem Synkem. Video se stane součástí globální kampaně Fordu. 

Na pontonu plovoucím kousek pod mostem Legií se za pomoci parkovacího asistenta pokoušel zaparkovat na určené místo skifař Ondřej Synek. Na omezeném prostoru se tísnil štáb produkční společnosti Filmservice, režisérská dvojice MODS a zástupci zadavatele a reklamní agentury Ogilvy & Mather.

Po dlouhých přípravách, ladění kamer a světel se hlavnímu hrdinovi reklamního spotu podařilo zaparkovat s rukama zvednutýma nad volantem malý kousek od okraje pontonu.

Na natáčení, ze kterého vzejde dvou- až tříminutové video určené pro Facebook a YouTube, byl přítomen i student ČVUT Tomáš Záruba, v jehož hlavě se nápad na testování automatického parkovacího asistenta na plovoucím pontonu zrodil.

Tomáš Záruba s ním dokonce vyhrál první kolo soutěže Výzvy skutečného světa. Tu vyhlásil Ford jako součást své celoevropské kampaně, kterou odstartoval spot, jehož zkrácenou verzi známe i z televizního nasazení – Matthias Lorenz-Meyer v něm dokáže na dvě nádrže paliva dojet z Říma do Edinburgu.

Klepněte pro větší obrázek
Skifař Ondřej Synek, naše velká naděje pro olympijské hry v Londýně, poskytl během natáčení klipu několik rozhovorů. 

 

Zdroj: Strategie.cz
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků