Swift je nejúspěšnějším Suzuki historie

První vůz nové generace Suzuki Swift opustil japonskou výrobní linku v září roku 2004. Pouhé 3 roky a 8 měsíců poté překročil šesticifernou hranici vyrobených kusů. Tohoto úspěchu tak dosáhl rychleji než kterýkoliv jiný model značky Suzuki v historii. Z celkového počtu se 361 676 Swiftů vyrobilo v Japonsku, 306 852 vozů bylo vyprodukováno v Maďarsku (výroba zahájena v únoru 2005),  241 348 v Indii (zahájení výroby květen 2005) a zbylých 92 893 v Číně, Indonésii, Malaysii a Taiwanu, odkud směřuje do 115 zemí, v nichž se prodává.

Swift, první z globálně strategických modelů značky, byl vyvinut speciálně pro náročný evropský trh. Četné úspěchy v testech a získaná ocenění ukazují, že si Swift získal nejen srdce zákazníků, ale také respekt odborníků. Díky svému sportovnímu a zároveň elegantnímu designu, čtyřhvězdičkovému ohodnocení bezpečnosti posádky v nárazových testech Euro NCAP a velmi příznivé ceně se Swift rychle stal neodmyslitelnou součástí svého segmentu. Swift debutoval v září roku 2004 na Pařížském autosalonu a české veřejnosti byl představen v květnu roku 2005. Od té doby se ho v České republice prodalo 2759 kusů.
 

Suzuki Alto 0.996
Rok výroby: 2010
Stav: 86 962 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 140 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků