Nechápu jak může někdo napsat, že VW miluje životní prostředí. Označení bluemotion, je jen komerce.Samozřejmě upravy tam jsou,ale... Vždyť jsou tu jiné automobilky, které v tomto ohledu jsou daleko před VW. Taky, nechápu proč tu autor píše "vítězem je opět VW Polo". Když car of the year je jednou do roka a loni zvítězil Opel. Evropské auto roku skoro nikoho nezajímá, tak jako auto roku v ČR. Spíš autor předvádí lásku k VW
Auto od VW a Škoda nezatěžují životní prostředí. Např. tím, že je používáš, tak čistíš vzduch, rychlou jízdou odlehčuješ silnici a jezdíš pouze za olej a naftu (benzín). Něco si o tom přečti, než začneš psát!
A pri jizde z kopce dokonce naftu(benzin) vyrabeji :c)
Ty toho nechapes patrne vic hochu. Auto roku 2010 je VW Polo, ne Opel! Opel Insignia je autem roku 2009!
Kdyby jsi to četl pořádně tak jsem napsal loni. Tak se nauč číst.
Polo sa opat stalo vitazom, pretoze uz raz vyhralo titul europske auto roku 2010, treba lepsie citat clanok.
To musel asi fauvé pustit hodně dolarových kapříků, aby zrovna v USA zvolili Polo. Když si vezmu, jakou tam má VW pověst a že Polo je pro ně nákupní taška, jak u nás třeba Matiz. :-D
Porota není složena jen z Američanů, i když se to vyhlašuje v USA. Polo se v USA stejně neprodává. Stejně jako Mazda2, která to vyhrála předloni. Ta míří do prodeje teprve teď. A k té pověsti; mně připadá, že VW má v Americe pověst docela dobrou. Prodává se slušně, přitom nepatří k nejlevnějším značkám.
Je otázkou co myslíte tím slušný prodej ? Třeba Nissan nebo Hyundai mají podstatně lepší prodejní výsledky, dle statistiky za březen 2010 to vypadá takhle nějak:Toyota - 187 tis. prodaných autFord - 182 tis. Honda - 108 tis.Nissan - 96 tis.Hyundai - 78 tis.VW - 31 tis.BMW - 22 tis.Mercedes - 21 tis.Loni se v USA prodalo cca 10,4 milionu aut z toho jich 214tis. prodal VW, což odpovídá tržnímu podílu na úrovni 2 %.
Srovnávat VW s Hyundai nebo Nissanem na U.S. trhu není moc logické. VW nemá například v nabídce žádné levné auto, nenabízí velký sedan, žádný pickup apod. Navíc je skutečně dražší, takový Tiguan stojí o několik tisíc dolarů více než Tucson. Dá se taky čekat, že Nissan, který v Americe prodává 15 modelů, bude prodávat o hodně více aut než VW s nějými 8 modely. Proto, vzhledem k cenové politice a nabídce modelů, si opravdu myslím, že prodeje VW nejsou špatné.
a jak vy víte, jakou má VW pověst v hlavách Američanů? A s tou nákupní taškou - ne všichni jezdí v SUV, třeba VŠ studenti mají všichni malá auta. A USA jsou pěkně velký trh ;-)
Zil jsem v USA 5 let - neni to moc, uznavam. Ale jelikoz se o auta zajimam a aut jsem si ta docela vsimal - muzu rict, ze VW tam ma opravdu ... ne moc dobry jmeno. A Polo je tam opravdu neco jako u nas Matiz, nebo Spark.
já byl v USA jen 7 měsíců, ale VW jsem docela potkával. Každopádně netuším "pověst" - jak se to měří? :-)
S tou pověstí značek aut je to složité. Co se někde považuje skoro za prémiovou značku je jinde značka pro chudé. Kolega si počátkem devadesátých let s velkou slávou koupil escorta. Jeho synátor pobývající v americe to nedokázal pochopit, že si tatík koupil naprosto podřadnou značku ze spodního konce žebříčku. A u nás je ford stále i pro odborníky z auto redakcí skoro top třída.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.