Světové auto roku 2010: vítězem je opět VW Polo, nejlepší sporťák je od Audi

14 komentářů

zzz
4. dubna • 9:39

Nechápu jak může někdo napsat, že VW miluje životní prostředí. Označení bluemotion, je jen komerce.Samozřejmě upravy tam jsou,ale... Vždyť jsou tu jiné automobilky, které v tomto ohledu jsou daleko před VW. Taky, nechápu proč tu autor píše "vítězem je opět VW Polo". Když car of the year je jednou do roka a loni zvítězil Opel. Evropské auto roku skoro nikoho nezajímá, tak jako auto roku v ČR. Spíš autor předvádí lásku k VW

Renata
4. dubna • 15:32

Auto od VW a Škoda nezatěžují životní prostředí. Např. tím, že je používáš, tak čistíš vzduch, rychlou jízdou odlehčuješ silnici a jezdíš pouze za olej a naftu (benzín). Něco si o tom přečti, než začneš psát!

zipiik
6. dubna • 12:06

A pri jizde z kopce dokonce naftu(benzin) vyrabeji :c)

Judah
4. dubna • 11:28

Ty toho nechapes patrne vic hochu. Auto roku 2010 je VW Polo, ne Opel! Opel Insignia je autem roku 2009!

zzz
4. dubna • 12:07

Kdyby jsi to četl pořádně tak jsem napsal loni. Tak se nauč číst.

MK
4. dubna • 13:18

Polo sa opat stalo vitazom, pretoze uz raz vyhralo titul europske auto roku 2010, treba lepsie citat clanok.

XYZ
4. dubna • 9:19

To musel asi fauvé pustit hodně dolarových kapříků, aby zrovna v USA zvolili Polo. Když si vezmu, jakou tam má VW pověst a že Polo je pro ně nákupní taška, jak u nás třeba Matiz. :-D

Boris
4. dubna • 23:58

Porota není složena jen z Američanů, i když se to vyhlašuje v USA. Polo se v USA stejně neprodává. Stejně jako Mazda2, která to vyhrála předloni. Ta míří do prodeje teprve teď. A k té pověsti; mně připadá, že VW má v Americe pověst docela dobrou. Prodává se slušně, přitom nepatří k nejlevnějším značkám.

kamil
5. dubna • 7:47

Je otázkou co myslíte tím slušný prodej ? Třeba Nissan nebo Hyundai mají podstatně lepší prodejní výsledky, dle statistiky za březen 2010 to vypadá takhle nějak:Toyota - 187 tis. prodaných aut
Ford - 182 tis.
Honda - 108 tis.
Nissan - 96 tis.
Hyundai - 78 tis.
VW - 31 tis.
BMW - 22 tis.
Mercedes - 21 tis.Loni se v USA prodalo cca 10,4 milionu aut z toho jich 214tis. prodal VW, což odpovídá tržnímu podílu na úrovni 2 %.

Honza
5. dubna • 16:58

Srovnávat VW s Hyundai nebo Nissanem na U.S. trhu není moc logické. VW nemá například v nabídce žádné levné auto, nenabízí velký sedan, žádný pickup apod. Navíc je skutečně dražší, takový Tiguan stojí o několik tisíc dolarů více než Tucson. Dá se taky čekat, že Nissan, který v Americe prodává 15 modelů, bude prodávat o hodně více aut než VW s nějými 8 modely. Proto, vzhledem k cenové politice a nabídce modelů, si opravdu myslím, že prodeje VW nejsou špatné.

honza
4. dubna • 10:19

a jak vy víte, jakou má VW pověst v hlavách Američanů? A s tou nákupní taškou - ne všichni jezdí v SUV, třeba VŠ studenti mají všichni malá auta. A USA jsou pěkně velký trh ;-)

Judah
4. dubna • 11:25

Zil jsem v USA 5 let - neni to moc, uznavam. Ale jelikoz se o auta zajimam a aut jsem si ta docela vsimal - muzu rict, ze VW tam ma opravdu ... ne moc dobry jmeno. A Polo je tam opravdu neco jako u nas Matiz, nebo Spark.

honza
4. dubna • 12:25

já byl v USA jen 7 měsíců, ale VW jsem docela potkával. Každopádně netuším "pověst" - jak se to měří? :-)

Zelí
5. dubna • 18:35

S tou pověstí značek aut je to složité. Co se někde považuje skoro za prémiovou značku je jinde značka pro chudé. Kolega si počátkem devadesátých let s velkou slávou koupil escorta. Jeho synátor pobývající v americe to nedokázal pochopit, že si tatík koupil naprosto podřadnou značku ze spodního konce žebříčku. A u nás je ford stále i pro odborníky z auto redakcí skoro top třída.

Doporučujeme

Články odjinud